Topics: 6
Nou, het probleem is gevonden. De rubbers rond de injectoren zijn op. Heb nieuwe besteld, en hoop deze snel binnen te krijgen.
Het volgende wat er gaat gebeuren: Er moeten nieuwe veren onder, en ik ga er toch voor om de auto iets te verlagen.
Heeft iemand toevallig nog goeie veren liggen?
Ik ben ook nog opzoek naar een fatsoenlijke manier om mijn verstralers vast te zetten. Heb al iets gezien wat je achter je kentekenplaat kunt monteren, en daar 2 of 3 verstralers bovenop kan doen.
http://www.verstralershop.nl/nl/houders-...alers.html
Heb nu nog de gele verstralers van mijn oude 240, zit erover te denken om wel nieuwe aan te schaffen, waarbij ik ook een extra relais + schakelaar wil monteren.
Heeft iemand daar nog een compleet setje voor?
Ik hoor het wel weer.
Volvo 240 '92 -> Gesloopt
Volvo 244 GLE '81 -> Daily driver
Topics: 91
ik zou zn plaat gewoon zelf maken Jeffrey, en anders met een tekening naar de plaatselijke contstructie boer gaan
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Topics: 289
2 dikke strips in het front monteren, komen net onder de grill door, 2 stabilisator stangetjes boven op en net onder de motorkap tegen het randje van het front..
Topics: 42
Topics: 163
Als je t mij vraagt; Als je mistlampen wil zou ik inderdaad andere kopen.
Of grote dikke ronde knoeperts op de bumper of niets (of kleine rechthoekige onder de bumper, zoals standaard).
Geen moeite, gewoon te koop zetten die gele pitjes.
Topics: 52
markfranken schreef:Gat in de bumper boren!
Plaatsen van de lampen op de bumper van onze 940 carbagerunvehikel was inderdaad et stevigst op de bumper. Daar zit een aluminium balk achter die zomaar niet omwaait. Blijven de lampjes met 150km/u gewoon zitten en ze trillen dan niet (behoud van de pitjes).
Topics: 40
Ik heb zelf 2 grote Hella 3000's op zo'n plaat van verstralershop.nl (plaat wou ik bij aankoop van de auto er perse bij hebben) en de lampen blijven bij 200km/h gewoon rechtop staan.. erg tevreden mee..
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
Topics: 7
Jeffreyvdm schreef:Nou, het probleem is gevonden. De rubbers rond de injectoren zijn op. Heb nieuwe besteld, en hoop deze snel binnen te krijgen.
Dat zei ik al toen je de auto ophaalde.

De 244 had al 3 jaar niet meer op benzine gereden, dus het was eigenlijk wel logisch dat het daar in zat.

Als je de rubbers toch vervangt is 't wellicht een goed plan om de injectors meteen ultrasoon te laten reinigen. Dan heb je er komende tijd geen omkijken meer naar.
Die plaat werkt wel goed (zelf ook gehad op m'n 244 diesel). Lampen blijven er mooi stabiel op staan, maar 45 Euro is natuurlijk echt een absurde prijs. Bij Biltema verkopen ze die dingen omgerekend voor 12-14 Euro. Moet je alleen wel voor naar Zweden.

Denk wel dat ze in NL veel goedkoper te krijgen zijn.
Topics: 40
Helemaal met je eens. ik wist wat ze kostte dus daarom wou ik hem erbij hebben..
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
Topics: 6
De nieuwe schoenen zitten eronder

vanmiddag opgehaald van de restaurateur. Zijn weer supernetjes! Alleen nog even wachten op de naafdoppen
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Volvo 240 '92 -> Gesloopt
Volvo 244 GLE '81 -> Daily driver