7 October 2014, 13:28
JoelP schreef:btw heeft iemand een idee wat een goede vraagbaak is voor een Volvo 240 polar (1993) en waar ik deze kan krijgen?
Ik zou voor de Bentley gaan.
Super boek.
![[Afbeelding: 1001004011344017.jpg]](http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/7/1/0/4/1001004011344017.jpg)
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)
Rubbers stabilisatorstang, fuseekogels of toch schokdempers
|
7 October 2014, 13:28
JoelP schreef:btw heeft iemand een idee wat een goede vraagbaak is voor een Volvo 240 polar (1993) en waar ik deze kan krijgen? Ik zou voor de Bentley gaan. Super boek. ![]() ![]()
10 October 2014, 13:50
Zojuist terug van een garage die de boel even nagelopen hebben. Conclusie: stabilisatorstang - in orde, Fuseekogels - in orde. Blijkt dus de schokbreker te zijn links voor. Advies over een jaar beide kanten vervangen...
Nu maar weer aan de google om hier een tutorial voor te vinden. @ Rob dank voor je advies. Ga hem direct opzoeken.
10 October 2014, 15:13
Aan de linkerkant nog wel, de kant met de minste hobbels achter de kiezen. Schokbrekers vervangen is niet echt doehetzelfbaar tenzij je echt goede veerspanners hebt. Zolang ze schokbreken (voorkant induwen en dat-ie zonder deinen omhoog komt) en je auto niet over de weg zwabbert, zou ik ze helemaal niet vervangen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
10 October 2014, 18:28
Citaat:Nu maar weer aan de google om hier een tutorial voor te vinden. U vraagt, wij draaien: [B]Suspension: How to change front springs/shocks[/B] ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|