4 November 2013, 00:11
Je kan het plastidip er na de winter met pekel en remstof en al weer aftrekken.
De Volvo's van Estoque - '83 245 Turbo & '77 242 Turbo
|
4 November 2013, 00:11
Je kan het plastidip er na de winter met pekel en remstof en al weer aftrekken.
4 November 2013, 17:10
Ja het is een soort rubber, maar wordt erg hard.
Heb laatst voor het eerst de plastidip gewassen na zo'n 1500km en met een beetje Dasty gaat het er zo af(dat is sowieso geweldig spul).. Je moet wel oppassen met remreiniger op het plastidip, dit lost het namelijk op. Ik ben van plan om na de winter de plastidip er weer af te trekken en dan maar eens te kijken naar een ander kleurtje voor op de velgen(weer plastidip). vind het een erg leuke en goedkope manier om de looks van je auto drastisch te veranderen. Als je de laatste foto bekijkt moet ik nog wel even een paar spacers scoren voor de achterkant, ziet er niet uit zo met de velgen ver naar binnen ![]() Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
9 December 2013, 14:25
Mijn kachelventilator is ermee opgehouden..
iemand enig idee waar ik het best kan beginnen met kijken? de zekeringen bij de pedalen zijn geen van allen doorgebrand.. iemand enig idee waar het kan zitten? Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
9 December 2013, 15:54
9 December 2013, 15:57
Zijn er ook nog 240's waarbij de kachel wel gewoon werkt kunnen we ons afvragen?
meten is idd weten, maar als ik mag gokken is de ventilator dood. En niet om pessimistisch te doen. Zie m'n draadje van de superpolar die ik zojuist een frisse update heb gegeven, wel een airco-exemplaar maar zelfde euvel. http://volvolvo.nl/threads/14693-Grijze-...olar/page3 In mijn 245t rij ik inmiddels al een week of zes zonder werkende ventilator. Niet fijn, maar met de snowcap pakt ie net genoeg lucht om het raam te ontwasemen op de snelweg.. tis te doen. Succes. tis een hoop werk en veel plastic mag van den plaats.... Mocht je mazzel hebben dan is het het weerstandje of de schakelaar...
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.
10 December 2013, 11:58
Dank u allen, ik heb ook een Airco in mijn 240, alleen is die niet aangesloten(en ik moet hem nog verwijderen)..
Het rare is, dat hij er al eerder mee gestopt was, maar toen op miraculeuze manier weer begon te werken toen ik de motorkap open deed (hij zou wel bang zijn ![]() Maar ik zal even doormeten in het weekend, en als ik die foto's zie van al die electronica vind ik het nog wel meevallen.. heb onlangs een complete kabelboom en overige bekabeling in mijn Kadett C opnieuw gemaakt, dus moet lukken!.. Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
21 December 2013, 23:49
Stevves schreef:Zijn er ook nog 240's waarbij de kachel wel gewoon werkt kunnen we ons afvragen? Moet die van mij niet langer dan 5minuten aan hebben anders lopen de zweetdruppels over je voorhoofd.
22 December 2013, 15:36
He is die 850 R ook van jou die auto komt ook regelmatig om de ring of niet?
22 December 2013, 18:03
Die 850R is helaas niet van mij. Is van een monteur die werkzaam is bij het bedrijf waar mijn vader tot voor kort gewerkt heeft..
DIe auto is vaak te vinden op de ring. Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|