Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opwaarderen van m'n "nieuwe" 144.
Ik vind het echt zo *** voor je :Cry:

Ik kan de twijfel in jouw situatie goed begrijpen. Ik hoop in ieder geval dat je er een nette vergoeding voor krijgt en dat je ook de auto mag houden. Alles opties die je er door je jaren heen op heb gebouwd zijn ook nog van aanzienlijke waarde. Zou zonde zijn als dat verdwijnt.

Heb je veel spierpijn?
nee geen spierpijn, het voordeel van de Scheel-stoel, die heeft me lekker op m'n plek gehouden, rugleuning is wel krom trouwens..

Als het moet betaal ik de restanten gewoon, zoals je zegt, de tijd alleen al in het zoeken naar de extra's, wat ze (voor de gek..) waard zijn en het überhaupt nog kunnen vinden kan erg lastig zijn..

Ik geef het ff een tijdje rust, wellicht duikt er een projectje op. In Scandinavië staan zat nette auto's trouwens.
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Wow, dat is niet fraai. Zonde van deze unieke 144. Ik begrijp dat je zelf in orde bent, dat is mooi.
Als je op termijn iets nodig hebt..?
keter schreef:Wow, dat is niet fraai. Zonde van deze unieke 144. Ik begrijp dat je zelf in orde bent, dat is mooi.
Als je op termijn iets nodig hebt..?
thanx K-P.. Imperiaal heb ik al..:wink:
Oeps, dat is een nachtmerrie Raymond, veel sterkte ermee.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Dank je Ruud..

Vanmiddag een telefoontje van de expert. Hij gaf aan "om ook te kijken of er nog op de restanten wordt geboden om te zien wat het opbrengt"..

Dat wordt dus een optel/aftreksommetje waarbij hij uiteraard de onderdelen hoog zal inschatten.. hmmm
Jambon schreef:Dank je Ruud..

Vanmiddag een telefoontje van de expert. Hij gaf aan "om ook te kijken of er nog op de restanten wordt geboden om te zien wat het opbrengt"..
Dat hoef je dan toch niet zelf te doen? Als jij dan maar de volledige waarde krijgt.
Als ze 'm in eigen beheer laten slopen, zullen ze de "restwaarde" idd alsnog hoog inschatten. Dan hebben zij de lusten (lage uitkeringswaarde) en jij de lasten (lage waarde) en je 'moet' alle onderdelen in de kerstboom hangen of op een andere auto schroeven.
dat is ook mijn bedoeling, dat betekent dat ik aan het strippen moet voordat ie gezien is, er zijn al foto's van dus dat gaat nauwelijks lukken, en ik wil um in eigen beheer "slopen" en afvoeren..

en alles staat in het taxatierapport omschreven..
Mmm hoop dat ze met een realistisch bod komen dan.
Maar gezien die reactie van die expert; schadeherstel wordt niet vergoed (TL)?
ik denk dat er uit wordt gegaan van de taxatiewaarde minus de restwaarde, zodat ze zelf minder hoeven uit te keren..

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  nieuwe banden merk Camac volvo142 11 14.221 30 May 2013, 10:37
Laatste bericht: Jambon
  van je (nieuwe) buren moet je 't hebben... patrick2wd 11 8.948 29 October 2012, 13:42
Laatste bericht: patrick2wd
  wat nieuwe olie allemaal kan doen... patrick2wd 33 27.159 7 November 2011, 17:07
Laatste bericht: Boele
  aantal vragen mbt mijn nieuwe 145 Bert145 56 30.845 5 July 2009, 20:28
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)