3 April 2006, 15:47
Dat ziet er wel intressant uit moet ik zeggen. Ik dacht altijd dat zulk spul behoorlijk wat prijziger was.
trouwens, waar druk je die hoofdunit?
|
Centrale deurvergrendeling inbouwen
|
|
3 April 2006, 15:47
Dat ziet er wel intressant uit moet ik zeggen. Ik dacht altijd dat zulk spul behoorlijk wat prijziger was.
3 April 2006, 15:52
valt inderdaad me he...ik wil vandeweek zo'n alarm setje bestellen, is een kwestie van twee draadjes aansluiten en je centrale vergrendeling werkt met AB, je kunt ook alarmlichten laten knipperen maar dat vind ik een beetje overdreven.
Ik stond er ook van te kijken dat het allemaal gewoon voorbewerkt is in de deuren, alleen bij de achterdeuren moet je ff een extra gaatje boren en de stangetjes een beeje buigen maar gaat perfect, Of een langere verbindingsstangetje gebruiken....fietsspaak of zoiets.
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
3 April 2006, 15:56
Was het niet handiger en goedkoper om gelijk de complete set te kopen (dus 4 deurs met AB)? Anders ben je volgens mij 90 euri kwijt ipv 70.
3 April 2006, 15:58
Bij het alarmsysteem zitten ook AB's ik wilde het ÃÂÃÂn voor ÃÂÃÂn bestellen, wist zelf ook niet precies wat voor een kwaliteit het was, dus eerst maar ff gekeken. Ik wil er sowieso alarm in hebben.
3 April 2006, 16:00
Citaat:trouwens, waar druk je die hoofdunit? Ergens bij je zekeringenkastje of met een tirewrapje ergens bij je bedrading achter de bekleding, onder de stuurkolom. Tis opzich maar een klein kastje
3 April 2006, 16:03
Lukas Lagerweij schreef:Citaat:trouwens, waar druk je die hoofdunit? Hmm, hier ga ik es ff over brainstormen Bedankt voor de info
10 April 2006, 17:34
Zeg Lucas, ik heb ook zo'n setje gekocht en heb meteen de bekleding van de deuren af getrokken om even te kijken hoe het allemaal zit. Gaat lekker makkelijk trouwens. Erg onderhoudsvriendelijk
. De cv motor in de deuren kun je volgens mij ook wel makkelijk kwijt. Je hoeft geen gaten te boren want de gaten lijnen zo op. Alleen had ik nog ff een vraagje waar jij het stangetje (die van de cv motor afkomt) geplaatst hebt. Heb je een gaatje geboord in dat plaatje waar ook het stangetje van het knopje, waar je de deur van binnen mee op slot zet, en dan daar dat stangetje aan vast gezet? Dat lijkt mij de meest logische plek. Ik ben wel ff benieuwd waar jij hem hebt gemonteerd (scheelt me weer een hoop denkwerk ) Alvast bedankt!
10 April 2006, 17:39
ik neem aan dat je de 'spaak' bedoeld die in het verlengde ligt van het stangetje naar het deurknopje? Bij mij zat er een klemmetje bij die je erg makkelijk kunt monteren op de bestaande spaak, waar je de nieuwe spaak naar de cv evenwijdig langs kunt monteren. Het is een beetje een gaatje, stangetje beugeltje verhaal.... :? maarja...
10 April 2006, 17:43
Goh ja, nu je het zegt. Ik zie dat ie onder in het zakje zit
Dat maakt het al een stuk makkelijker. Kon je de bedrading ook nog een beetje kwijt trouwens? Zeker langs de boxdraden gelegd?
10 April 2006, 17:46
haha ja ik was eerst ook aant zoeken.. :lol:
Citaat:Kon je de bedrading ook nog een beetje kwijt trouwens? Zeker langs de boxdraden gelegd? Ja ging ook erg gemakkelijk, ff gaatje prikken in de rubbers naar de deuren en in de stijl tussen de deuren...stekkertjes er doorheen priechelen en WERKEN!!! Bij de achterdeuren heb ik wel ff een gaatje geboord om um iets hoger te kunnen plaatsen....stangetje te kort. verder het motortje iets opvullen met ringetjes aan de achterkant. Succes 8)
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|