Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Centrale deurvergrendeling inbouwen
Ik heb vant weekend ff een centrale deurvergrendeling ingebouwd. Echt super simpel 8) en het werkt perfect!!!

Er staan op marktplaats wel van die setjes met 4 motortjes en een relaiskastje voor 39 euro. Dit systeem is wel zonder afstandsbediening maar die is er op aan te sluiten in combinatie met een alarmsysteem (89 Euro). Ik was al met al 3 a 4 uurtjes bezig...alle vier de deuren de bekleding eraf, draden getrokken (die erbij zitten) en de motortjes monteren. De volvo deuren zijn al voorbewerkt voor dit systeem. De montage beugels heb je ook niet nodig omdat het gewoon past. Ik dacht in eerste instantie ook wel dat het voor dat geld niet veel kan zijn maar ze klinken heel subtiel en geen gerammel en gaan allemaal tegelijk.

Dus voor degene die het ook wel ziet zitten is het een aanrader... :wink:

Binnenkort sluit ik het alarmsysteem erop aan... Het is misschien een beetje overdreven, een bak uit 1981 met centrale deurvergrendeling en afstandsbediening maar ze hebben me het afgelopen jaar 3x de auto radio gejat. (dit was wel uit m'n 460 turbo) En ik woon nog wel in een rustig dorpje :evil:
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
Was dat nog een specifiek setje van MP ?

Wil van de zomer dit ook inbouwen nl maar zie er nog tegenop :oops:
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord
http://www.extreme-shop.nl hier kun je zo'n setje bestellen.

Tis echt simpel en het is erg handig.
Antwoord
ik heb de originele CV liggen om in te bouwen. Ik mis alleen een servo om in de achterklep te bouwen. Dat had ik al eens laten weten hier maar nog steeds 'nul op het rekest' Iemand?

maar het is fijn te horen dat het eigenlijk gewoon een eitje is om in te bouwen. Ik wil er tzt ook wel alarm op. Maar dat zien we dan wel weer.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ik zag toevallig net ook op de site een setje voor de kofferbak voor 35 euro...misschien de moeite waard...
Antwoord
Ey lukas, jij hebt ook een sedan toch? Aan de kofferbak gebeurd niets? Zal ook wel lastig gaan natuurlijk aangezien hij eigenlijk altijd op slot zit. Maar eh, 40 euro is niet duur volgens mij. Het is dus geen mickey mouse spul?
Antwoord
Lukas Lagerweij schreef:Ik zag toevallig net ook op de site een setje voor de kofferbak voor 35 euro...misschien de moeite waard...

Voor een sedan dus? En dan is geloof ik een soort van uitbreidingsset. Je moet hem erbij kopen voor 35 euri toch?
Antwoord
ja heb een sedan ja...Agja ik noem het altijd Peppi en Kokki spul, je mag er ook biet veel van verwachten voor dat geld maar de motortjes zijn echt krachtig en stel d'r gaat er eentje stuk na een paar jaar kost een los motortje 9 euro of zoiets...Deurbekleding is d'r zo uit (helemaal als het net zo verrot is als het mijne) Cry
Antwoord
nee ik heb een etstate....
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Citaat:En dan is geloof ik een soort van uitbreidingsset. Je moet hem erbij kopen voor 35 euri toch?

Ja klopt motortje, bedrading, schakelaar voor int dashbord enz.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Radio inbouwen onderin JurjenJan 9 1.981 11 February 2024, 20:49
Laatste bericht: MacVolvo
  centrale vergrendeling alsnog inbouwen Gerben 0 580 29 March 2023, 13:17
Laatste bericht: Gerben
  centrale deurvergrendeling achterklep Arn02 0 1.953 2 November 2015, 19:25
Laatste bericht: Arn02
  Schuifdak inbouwen, wat past er? Wil iemand meten? stockholmmarathon 6 5.412 20 December 2014, 22:50
Laatste bericht: A_A
  centrale vergrendeling werkt niet op de achterklep Jaap SHREK 2 6.589 10 November 2014, 12:18
Laatste bericht: Jaap SHREK
  usa koplampen inbouwen sander69 21 14.545 16 July 2014, 15:53
Laatste bericht: sander69
  Portiersloten - centrale vergrendeling FredP 4 3.301 8 December 2012, 21:12
Laatste bericht: FredP
  240 stoelen in 140 inbouwen tack 4 3.440 3 August 2012, 10:13
Laatste bericht: jos245
  850 stoelen in een 2 serie inbouwen volvosvenska 2 3.176 6 September 2011, 16:44
Laatste bericht: volvosvenska
  schuifdak zelf inbouwen? Black Moose 13 11.039 9 July 2011, 15:14
Laatste bericht: Black Moose

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)