Berichten: 19
Topics: 2
Lid sinds: Feb 2012
Cojones schreef:Yup. De nieuwe neus, die iets aerodynamischer is, is pas vanaf 1990 geleverd. Tot 1992. Alles van voor 1990 met nieuwe neus is óf omgebouwd (onwaarschijnlijk), of omgekat (erg waarschijnlijk met onze belastingregeling). Overigens kun je met het geld dat je in je zak houdt bij aanschaf van een niet belastingvrije auto aardig wat maanden wegenbelasting betalen.
ja dat klopt eigenlijk ook wel

nog niet echt over gedacht zo
eerder wel want toen was ik van plan om nog een paar jaar naar school te gaan
maar ik heb nu besloten dat ik in september toch vast ga werken.
dus daar kan ik ook eens aan gaan tellen.
het is gewoon als je een belastingvrije rijd schilt je dat 1500€/jaar alleen aan belasting en dan nog een verzekering die mij nu 20€/maand kost
en anders is dat wel duur als je nog van plan bent om naar school te gaan
Berichten: 534
Topics: 12
Lid sinds: Oct 2007
Ah, je wil ook per se een gas/diesel auto dus? Je moet gewoon voor jezelf even uitrekenen wat het meest voordelig is. En zoals blijkt: er wordt momenteel Ãrg veel gerommeld met belastingvrije auto's.
Berichten: 19
Topics: 2
Lid sinds: Feb 2012
ja ik wil toch gas of diesel
ik rij minimaal 500 km per week
dus ik vind het echt ***** dat mijn 740 nu total loss is
hier had ik nog fijn jaartjes mee kunnen rijden
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Helemaal *****. Nu we met z'n allen hebben vastgesteld dat deze omgekat was, kan je eens een foto maken van het chassisnummer en z'n omgeving?
Ik ben nog steeds erg benieuwd hoe dat in de praktijk gedaan wordt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 19
Topics: 2
Lid sinds: Feb 2012
ja als ik de auto thuis heb zal ik foto's maken
maar ik moet hem nog halen.
maar dat type plaatje zal wel verfrommeld zijn.
die zit boven de koplamp die kapot is.
maar ik heb alweer een optie gezien die maar 10 km van mij af staat.
dus daar ga ik denk ik maar eens voor kijken
http://link.marktplaats.nl/524825455
of is dit ook een afrader
Berichten: 1.380
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2008
De PRV-blokken zijn helaas niet zo betrouwbaar als de B19/21/23/230.

Ze kunnen lang meegaan, maar dan moeten ze echt verdomd goed onderhouden zijn.

En ik vind die 760 er een beetje "fout" uit zien met die motorkap met luchthappers.

Maar ja: smaken verschillen.
Is een 240 diesel misschien wat voor je? Mijn 244 diesel mag weg (moet niet, maar mag wel).
Berichten: 1.298
Topics: 26
Lid sinds: Mar 2008
Lol! Thijs lijkt me niet iemand voor een diesel gezien die spoilert op zijn wagen. Mischien heb ik het mis hoor.
Berichten: 1.380
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2008
Zijn 740 was anders een diesel hoor.
Berichten: 1.298
Topics: 26
Lid sinds: Mar 2008
Ah! dan had ik het dus mis. 240 Diesel! Top!
Berichten: 19
Topics: 2
Lid sinds: Feb 2012
Stinky schreef:Lol! Thijs lijkt me niet iemand voor een diesel gezien die spoilert op zijn wagen. Mischien heb ik het mis hoor.
haha. ik heb mijn volvoke zo gekocht en alleen mee gereden.
ik hou van een grote degelijke "luxe" auto
en nadat ik mijn volvo had gekocht ben ik nog beter overtuigt van de kwaliteit.
en die volvo 760 is pas net omgebouwd op gas.
ik ga gewoon eens kijken het is nog geen 10 km van mij af dus kan er niet slechter op worden.