Topics: 46
Hallo,
De glaasjes waar de remlichten zitten zijn erg lelijk. Waarschijnlijk te veel en te lang met de voet op de rem bij stilstaan.
Is hier nog iets aan te doen? Zijn er eventueel losse glaasjes verkrijgbaar?
Groet, Arnold
Volvo 240 GL Automaat 1990. B230F Uppsala Zweden
Topics: 33
oef, een vraag die zelden gesteld word. als je goed kijkt zit de hele boel vastgesmolten aan elkaar.
dat worden twee nieuwe (gebruikte) achterlichten...
Ik was hier al een beetje bang voor.
Ik heb er absoluut geen haast mee en kijk rustig rond. Nieuw zijn ze stevig aan de prijs dus het komt wel.
Daar na wel LED er in zodat de boel niet weer aan elkaar schroeit.
Groeten, Arnold
Topics: 288
Kwekkel schreef:Ik was hier al een beetje bang voor.
Ik heb er absoluut geen haast mee en kijk rustig rond. Nieuw zijn ze stevig aan de prijs dus het komt wel.
Daar na wel LED er in zodat de boel niet weer aan elkaar schroeit.
Groeten, Arnold
neem dan wel de beter LED's. weet je zeker dat je er in lichtopbrengst op vooruit gaat, wel duurder..
Topics: 135
Nooit van gehoord dit. Wel dat ze eruit donderen...apart. Maar duur..wat is duur, ze gaan wel weer 20 jaar mee als er niemand tegenop rijdt :RpS_wink:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
TheSaint77 schreef:Nooit van gehoord dit. Wel dat ze eruit donderen...apart. Maar duur..wat is duur, ze gaan wel weer 20 jaar mee als er niemand tegenop rijdt :RpS_wink:
112 euro per kant vindt ik stevig aan de prijs bij een aftermarket leverancier. Er zit nu Valeo in. Ik weet niet of dit origineel of imitatie is.
Probleem is dat de de glaasjes van de remlichten vervormd en gescheurd zijn. Voor de rest is er niets mis mee.
Topics: 82
CibiÃ/Valeo leverde de koplampen en achterlichten voor de 240.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 9
OkÃ, dat verklaart een boel. Heb zelf namelijk ook wel eens gezocht hoe ik de glaasjes los kon maken, maar dat leek niet te kunnen zonder de glaasjes te beschadigen. Vandaar dus.
Waar het hart Volvo van is...
Topics: 17
Hoe werkt LED met de de defecte lamp indicatie? Het is per slot van rekening een diode.... Iemand ervaring?
Topics: 288
Volvo Eindhoven schreef:Hoe werkt LED met de de defecte lamp indicatie? Het is per slot van rekening een diode.... Iemand ervaring?
goeie, voor canbus auto's is een oplossing, voor het oude systeem is het wellicht makkelijker. Hoe werkt het precies..?