Topics: 7
Lukie5704 schreef:Maar ik zit hier vlak bij een grote Volvo verkoper in Nuland.
En die vraagt rustig nog meer voor zo`n wagen.
Dat moet Van Aarle zijn, maar vergeet niet: die geeft er een half jaar garantie op en het is zijn dagelijkse brood.

Ik neem aan dat jij als particulier geen half jaar garantie gaat geven op zo'n auto.
Tussen verkoopprijzen van particulieren en bedrijven zit eenmaal een groot verschil. Wel kan je er meer voor vangen dan een inruilprijs bij een garage lijkt me.
Topics: 57
Nee ik geef geen garantie.
Kan ik ook niet. Ik weet alleen dat hij goed in orde is.
Kijk en als je dan net zoals ik net van de Belgische snelweg kom en in een nog niet gerepareerd gat rijd.
Dan sneuvelen er weer 2 stabilisator stangetjes.
Ben nu in onderhandeling met een grote Volvo garage in Oss die misschien de wagen inneemt zonder inruil.
Topics: 15
De meeste PRV's worden vervangen omdat ze ontzettend veel gebruiken en niet omdat ze slecht zijn.
Rijd echt geweldig maar op benzine 1 op 5 a 6 vind ik niet echt lekker voordelig.
Opvoeren is ook wat lastiger wat betreft speciale onderdelen, moeilijk te krijgen.
Het PRV geluid is best wel erg mooi en vind ze buiten het verbruik echt super, dus als je er nog nooit Ã
Ã
n gehad hebt tja verhalen van anderen
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard