Topics: 116
Beetje domme vraag waarschijnlijk, maar ik las net een topic over klein onderhoud en kwam daar de vervanging tegen van een Fuel Pump Relais. Ik hem me suf gezocht maar kan hem nergens vinden. Nu begin ik te denken dat ik misschien helemaal geen FPR heb. Kan dit kloppen en mocht ik er wel eentje hebben waar zitie??
Jeroen
Topics: 82
Het jaartal en typeplaatje doet niet zo te zake, het motortype wel. Jouw B200K heeft geen injectie, dus ook geen injectie (ook wel brandstofpomp) relais. Ook geen pomp in de tank of onder de auto, geen lambda sonde, kortom een heleboel wat niet kapot kan gaan. Wat een opluchting!
Zo'n beetje alles wat je aan motorelektra hebt zit in de motorruimte.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 116
Wederom bedankt! Blij dat ik al die poeha niet heb, alhoewel met al die poeha zou hij een stuk vlotter lopen lijkt me ;-)
Jeroen
Topics: 58
Marc1970 schreef:Het jaartal en typeplaatje doet niet zo te zake, het motortype wel. Jouw B200K heeft geen injectie, dus ook geen injectie (ook wel brandstofpomp) relais. Ook geen pomp in de tank of onder de auto, geen lambda sonde, kortom een heleboel wat niet kapot kan gaan. Wat een opluchting!
Zo'n beetje alles wat je aan motorelektra hebt zit in de motorruimte.
Maar voor wat zit er dan in het zekeringkastje een zekering van 8A voor brandstofpomp of zoiets, en nog eens een 16 A zekering voor hoofdpomp in?
Topics: 82
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat Volvo het een beetje knullig vond om halflege zekeringskasten te verkopen. Waarschijnlijk zit er geen bedrading achter zekering 4 en 6.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969