Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HELP. Welke ervaren sleutelaar kan mij helpen een diagnose te stellen??
#11
242-turbo schreef:ray, kom deze week even langs in dordrecht met de auto. dan kan ik een diagnose stellen en er eventueel een prijskaartje aan hangen

Dank voor je aanbod, ik stuur je ff een pb tje
Volvo 244 - 1978
Antwoord
#12
Ik zie dat je in zeeland woont waar kom je vandaan en naar welke dealer heb je hem gebracht?
Als je het blok wil gaan wisselen ofzo kan je eventueel wel een oliefantje komen lenen is erg handig.
Ik woon in Vlissingen
Antwoord
#13
ray is zaterdag bij mij geweest met de auto op de trailer, dat komt gelukkig niet al te vaak voor.

starten, hij ging zo snel rond alsof de riem geknapt is bij een vrijloper. niet goed dus. compressie, cil1 4bar, 2 6bar, 3 bar, 4 1,5bar

nokkenasje draait dus gewoon mee. dus meerdere mogelijkheden, kop ongelofelijk krom, zuigerveren vast, zuigerveren gebroken, al met al was ray niet echt blij....
Antwoord
#14
Da's geen pretje inderdaad. Zou het niet kunnen dat door te weinig/geen klepspeling kleppen beschadigd zijn?
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#15
???....
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#16
Het aanbod van de olifant staat nog steeds... wel klote he... >Sad
Antwoord
#17
verstand op weinig en takelen, enige oplossing is de oplossing zelf..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#18
Ja precies mijn gedachte, het ziet er allemaal moeilijk uit
maar het blok zit op 3 punten vast samen met de bak de rest is allemaal rand rommel
als je maar weet waar je het terug moet zetten kom je er wel uit (lees goed markeren)
verder peanuts Big Grin

[img width=800 height=600]http://i26.tinypic.com/ao6fr9.jpg[/img]

thats all ;D
Antwoord
#19
over het algemeen wel handig als je r een setje extra handjes bij hebt, ik heb zo een jr geleden staan kl*ten op een ongelijke vloer, ok, de boel was voor het avondeten gewisseld maar toch.. en het vroor ook nog..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#20
Het blok hoeft er toch niet uit voor een ruilkop? Of gaat er nu echt een ander blok in?

Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  welke nokkenas op een B23A op LPG? annoh 4 950 12 June 2024, 15:12
Laatste bericht: gydomatra
  Welke temperatuur switch voor een elektrische fan? gydomatra 2 1.197 1 January 2023, 20:22
Laatste bericht: gydomatra
  Welke motor B23A en B230A peterxvolvo 2 4.059 5 May 2019, 17:48
Laatste bericht: peterxvolvo
  Volvo b230fk met computergestuurde gas/benzine-injectie af laten stellen Volvorine 8 9.687 7 January 2019, 11:55
Laatste bericht: Volvorine
  Welke koppen zijn uitwisselbaar 245 GLT 1984 dwarswind 2 3.285 5 January 2018, 23:02
Laatste bericht: RM
  Welke curve bij 123 onsteking. Madman 3 4.113 30 October 2016, 13:32
Laatste bericht: Marc1970
  S40 T-4 200 pk turbo 1999 welke dump valve? S40 T-4 1 2.436 16 October 2015, 14:32
Laatste bericht: KennOne
  welke v-snaar b23 240? lenlux 1 2.140 24 August 2015, 06:25
Laatste bericht: ZOAB
  brandstof toevoer stellen sam244 2 2.467 7 May 2015, 23:25
Laatste bericht: sam244
  Welke nokkenas? Madman 4 5.203 30 December 2014, 20:09
Laatste bericht: Madman

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)