Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
pompje kan ook doorgestreept worden, vervolgens komen we nog speling rechtsvoor tegen, kroonmoer 1 "kanteeltje" verder gedraaid, volgens mij nu nog wat ruimte op de bovenste kogel, van zowel links als rechts is het rubber overleden, gelukkig wordt er op Ebay UK noge wel eens oude voorraad geruimd en liggen er zodoende al een paar maanden enige nieuwe voor de prijs van 1 op de plank, betekent ook meteen nw bussen in de draagarmen...
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
toch nog een "bonk" uit het vooronder, treed op bij kleine zijdelingse beweging van de body.. weer de voeten van de vloer en overal een trekken / duwen / drukken / etc... nergens speling... ding weer op de grond en iemand de auto laten wiegen en er onder gekropen, bonk is duidelijk daar, ook buiten, blijkt bij nadere inspectie 1 van de stabi rubbers te zijn. Das dan wel PU maar inmiddels 20 jr oud.. nu maar even wat vettigheid er tussen gespoten..
Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009
Jambon schreef:toch nog een "bonk" uit het vooronder, treed op bij kleine zijdelingse beweging van de body.. weer de voeten van de vloer en overal een trekken / duwen / drukken / etc... nergens speling... ding weer op de grond en iemand de auto laten wiegen en er onder gekropen, bonk is duidelijk daar, ook buiten, blijkt bij nadere inspectie 1 van de stabi rubbers te zijn. Das dan wel PU maar inmiddels 20 jr oud.. nu maar even wat vettigheid er tussen gespoten..
20 jaar oud? bestond dat toen al dan?
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
IPD, zaten / zitten standaard bij de dikke stabis..
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Jambon schreef:"vettigheid" ;D ;D
een vette geit ja
Groeten, Boele
Berichten: 6.729
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
nou kom d'r dan maar meteen ophalen, ze stinkt een uur in de wind en blaat aan 1 stuk door..
over blaten gesproken ( ???..) gisteren erg ingehouden, 4 gebruikte velgringen voor "weinig", eoa aftermarket tunnelbak met allerlei houdertjes (ook casettebandjes..) voor 2,50.. bij G&W een B30 motorsteunrubber (Motorhaltergummi...pff..) voor aan de M46 en een voor achter rijwindkapset (in groen..) in plakuitvoering, wieldopboutjes, paar stukkies gereedschap maar dan zonder verzending, te duur accesoireboekje (zal ik scannen..) en vooral geen modellen, die heb ik al te veel...
op de terugweg stukkie binnendoor gereden, pontje bij Dussen over, helaas zijn de heren boer aan het rooien, als of je de tulpenralley gereden hebt.... wanneer gaat het regenen..?!
zou ie blijven drijven..?
...zweven zit er niet in...
...dan maar gewoon...
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
De kofferbakbodem van een 144/142 en 145, zijn die erg verschillend?
Ik heb het idee dat daar makkelijk LPG onderbouw in kan, maak je van een brandstoftank een bak bijvoorbeeld..
en dan zo'n benzinetankje in de reservewielbak..
hou je wel een diepere kofferbak over, wellicht komt de laadvloer wat hoger uit mar dan hoef je ook niet op je kop te gaan staan met in-/uitladen..