Kaassie blijft de K-jet-koning durf ik bijna wel te zeggen. Net zolang door blijven gaan tot het echt goed werkt.
Echt super !! (en JW ook niet te vergeten !!)
Maar geef mij nou maar gewoon een Laptop waar ik op kan zien wat er gebeurd ;D
@Kaassie; die donkergrijze turbo bouwt nu weer normaal druk op, rally-tape is dus ook niet alles ;D
Topics: 28
kwam best af.
was een hoop werk maar hij deed het weer.
een laptop is grappig maar een 4 gas meter en een analoge-meter kan ook.
moet zeggen we hebben net zo lang werk gehad zaterdag.
en ze doen het allebij weer.
was het ook best zat zaterdag avond.
maar wel weer een blije klant.
Topics: 23
Kaasie, speciaal voor de grasbaanracers (of gewoon eenvoudiger in te bouwen en bestand tegen de elementen...):
Vanaf Januari ook leverbaar met IP65 behuizing en deugdelijke stekkers voor ââ¬399.
http://www.bs-autotune.nl
Ook EGT ingebouwd !
En de ANWB weet er ook vanaf !
Topics: 17
cool! Ik wou dat ik zover was dat ik hier behoeft aan had (ja, Jelmar, ik weet het, als je K-Jet hebt, dan heb je hier sowieso behoefte aan

)
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 20
Bozzma schreef:Was het mengsel goed te krijgen onder alle omstandigheden ? Zat er een mooie vloeiende lijn in de AFR bij accelereren ? Bleef de AFR stabiel ? Dat heb ik namelijk nog nooit gezien bij een mengstukje. Wil je het echt weten, dan monteer je een lambda-sensor.
Nou, die heb ik in mijn B23e Kjet, met zowel een analoge meter als jouw te lichte digitale die in het dashboardkastje ligt. Op de schaal 0-5V heb ik stationair 2,1-2,4V en deel en vollast 2,3-2,7V. Onder 2,5 heb ik als te arm geprogrammeerd. Behalve normaal onderhoud (kleppen e.d.) wil ik als volgende stappen andere bougiekabels(lees geen silikone) en de benzine in orde maken voor E85 gebruik.
Ik heb niet zoveel tijd en rij te weinig wegens de pakken sneeuw hier maar bij min temperaturen zie ik gelijk dat de motor meer LPG wil hebben. Wat dat betreft kan het allemaal wel met een mengstukje ;D
Ik heb nog bij je rondgesurft maar moet toch elke keer een kosten/bate afweging maken die negatief uitvalt omdat mijn Volvo eigenlijk prima rijdt...
[img][/img]
Topics: 23
Goed hÃÂ ? Iemand die het na meet en ook daadwerkelijk even nastelt. Meten is weten. Alleen blijft starten en overschakelen kritisch. Maar het kan inderdaad wel.
Ander verhaal. Eerder in het topic heb ik al wat foto's gezet van een KdFi in een Motronic doos. Deze was gemaakt voor een BMW. We kunnen nu middels adaptorplaten (in de behuizing, dus minder / geen draden) voor diverse BMW's deze kasten aanbieden.
Eigenlijk wil ik deze ook gaan maken voor de LH 2.4.
Zou daar interesse voor zijn ? Als zo'n doos uitontwikkeld is zou ze rond de 400 euro moeten gaan kosten. Dan hebben we het over benzine.
hey jeroen
ziet er idd goed uit in die plastikke behuizing.
is wel wat voor de ME.
is zeker hufter proof.
de kast word ong. 400,-
wat komt er nog meer bij???