hahaha crazy man ! ik lees daar dat je ook problemen had met te starten, ik heb net dezelfde of de jouwe gekocht laatste dag van mei vorig jaar (2009 dus - moet je maar even kijken op het forum hier - staat wel ergens topicje :p) en heb er nog geen second spijt van gehad omg
nu over het starten : die rotor bij de stroomverdeler zat ook vast bij jou ? ik heb nl. hetzelfde probleem maw het gedacht dat ik de motor verzuip heel soms bij het starten, zal er nog eens moeten naar kijken dan ;D had beetje schrik dat ik het ging forceren en kapotmaken in der tijd ...
is de jouwe een licht blauwe als ik het goed zie op de foto's ?
die zanten van mij waren echt ook belabberd, 20jaar vuil/remaanslag enz. heb ze even gekuist met zo een speciaal productje (reiniger) en zijn bijna zo goed als nieuw

mijn pa heeft zijne laten herspuiten en herbehandelen en zijn piekfijn in orde nu
ook van die schijfjes gekocht om erop te steken :p
anyway, geniet er nog van !!! ik kan er maar niet genoeg van krijgen van die 240 man man
ik lees daar ook op die site dat je verbruik rond de 10l ligt (ook bij autostrade), bij mij ook dus perfect normaal,
bij korte afstanden gecombineerd met stadsverkeer is dat 12/100 ofzo
MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E