15 November 2007, 09:23
Haha, ja. Ikzelf keek eigenlijk net zo tevreden, maarja...iemand moest de foto maken ;D
Onze 245 GL --> B21et restauratie Het vordert
|
15 November 2007, 09:23
Haha, ja. Ikzelf keek eigenlijk net zo tevreden, maarja...iemand moest de foto maken ;D
22 November 2007, 12:33
daanheijn schreef:Zal wel meevallen denk ik. Dit hebben wij al eens eerder gedaan zonder problemen. Alleen de kale tank zit er in zonder verdere aansluiting of wat dan ook. Dit omdat er al een gat in de bodem zat van een vorige installatie. Met gat wordt deze anders sowieso afgekeurd. Wilden deze ook niet tijdelijk dichtlassen of zoiets. Ik vrees dat Marc gelijk heeft; als jouw garage de auto afmeldt met een loze lpg tank erin dan kan ie beter geen steekproef krijgen ![]() Ik moet wel een beetje kwijlen als ik jouw auto zie; een Amerikaanse uitvoering met alu bumpers dat is voor mij de mooiste oldtimer Volvo.
23 November 2007, 20:49
hoe gaat je samenwerking met je pa eigenlijk? Ik kreeg uiteindelijk altijd ruzie als we met z'n tweeen iets gingen opknappen. ik ben redelijk precies, maar m;n pa is een mierenneuker en dat botste nog wel es... vooral aan het einde van de dag ;D
23 November 2007, 22:49
Haha, ik gebruik de uitstapjes naar 'de loods' naast mijn studie als een moment lekker afreageren met je handen in het vet. Eigenlijk is hij vooral de man van het plaatwerk (strakmaken, lassen, plamuren, spuiten etc.) Ik ben meer de man van het motorische deel (lagers, zuigers, koppeling, wielophanging etc.), bedrading etc. Hierdoor kunnen we lekker naast elkaar werken. Verder moet ik eigenlijk zeggen dat de samenwerking eigenlijk gewoon goed gaat. Het gaat ook om de lol van het project. Anders hadden voor het uitgegeven bedrag inmiddels ook de steeds geroemde turbo op marktplaats kunnen komen!
Ik ben echter meer de miereneuker en hij is de redelijk precieze ;D. Al met al is het dus vooral gezellig en omdat ik al een tijdje niet meer thuis woon ook een leuk moment om weer eens iets af te spreken. Maar natuurlijk zou ik liegen als we niet af en toe lekker vloeken of elkaar de schuld gegeven als weer eens iets niet snel genoeg gevonden kan worden ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|