3 March 2011, 19:55
aernout schreef:En het US vermoeden klinkt heel aannemelijk. De aparte benaming zal vast een oorsprong hebben in het feit dat het een los onderdeel van de techniek is.
is eigenlijk geen vermoeden..
|
overdrive uitschakelen?
|
|
3 March 2011, 19:55
aernout schreef:En het US vermoeden klinkt heel aannemelijk. De aparte benaming zal vast een oorsprong hebben in het feit dat het een los onderdeel van de techniek is. is eigenlijk geen vermoeden..
3 March 2011, 21:50
Aha, zo bekeken is je ZF dus een een bak met 2 vertragingen, 1 ongewijzigde overbrenging, en 1 versnelling, met een lockup op die versnelling.... ;D
Terug on topic: je probleem is dan dus opgelost als je de handel op 3 zet, zodat ie alleen in de vertragingen en de prise-direct komt. De versnelling, en dus ook de lockup zijn dan geblokkeerd, toch?
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
3 March 2011, 23:18
Ja inderdaad!
Dag meneer van de automaterialenzaak, ik wil graag olie voor mijn 2-vertragingen-1-prise-direct-en-1-versnelling-met-lock-up-bak ....... verkoopt u dat? Mijn vraag ging in eerste instantie om hoe in de juiste versnelling te blijven bij het trekken van een caravan. En daar heb ik inderdaad antwoord op!
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|