Topics: 36
heb je in de plastic middenconsole ook een metalen versteviging zitten. Want anders gaat de middenconsole op den duur breken zoals je het nu hebt gemaakt.
Ik zie het al, in de laatste foto. Goed gedaan.
Topics: 19
Topics: 39
Topics: 60
Zo, ik ben weer terug van weg geweest. Ben het forum even compleet vergeten.. Oeps?
Rijd nog steeds met de auto (staat momenteel in de stalling voor kwarttarief en zout) en heb er het een en ander aan gedaan.
Deze zomer heb ik de auto op een setje BC Coilovers laten zetten. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van deze veerpoten. Het is even werk om ze te monteren (aangezien de voorpoten gezaagd en gelast moeten worden).
Deze veren heb ik aangevuld met een Panhardstang van IPD Usa en een setje trekstangen liggen klaar om gemonteerd te worden.
De BC coils zijn echter een tussenstap. Ik ben van plan deze volgende winter om te bouwen naar luchtvering. BC Coils bieden een mooie oplossing om balgen op de voorpoten te monteren en de verstelbare schokbrekers aan de achterkant zijn mooi meegenomen.
Fotos zal ik binnenkort even plaatsen, hoop in de loop van de week.
Auto gaat aankomende week de werkplaats in. Distributie word vervangen, net als een onderhoudsbeurtje en wil eigenlijk de bak vervangen.
Heb al een poosje een AW71 liggen met alles er bij (op een km kabel na). Heeft iemand wat gedocumenteerd hoe ik de kabelboom van de 4bak moet aansluiten?
(Niet mijn lassen, was het maar zo

)
Liggen dus al een stukje lager dan origineel.
Op de korte termijn heb ik de volgende plannen:
- " Nieuwe " tijd correcte radio aansluiten
- 4 Bak monteren
- Nieuwe uitlaat maken, huidige RVS pijp hangt gevaarlijk laag en is stil
- K-jet laten afstellen en kleppen laten stellen
Op de langere termijn:
- Beginnen aan de air setup. Draden en slangen trekken, onderdelen aanschaffen etc.
- Schade bij achterspatbord laten opknappen
- Visco vervangen met een electrische ventilator
Beide to-do lijsten zijn vrij flexibel. Groeien en krimpen haast iedere dag maar in grote lijnen is dit het plan.
Cheers
Topics: 8
5 February 2019, 20:33
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 February 2019, 20:37 door simon.)
Wat is er gelast??
Heb je die radio al? Ik ben aan het opruimen en wilde al wat weggooien, ik weet niet of het '80 is, 1 zat bij een opgekochte partij Amazon spul en de ander zat in de Duett maar is daar te nieuw voor..
(5 February 2019, 20:33)simon schreef: Wat is er gelast??
Heb je die radio al? Ik ben aan het opruimen en wilde al wat weggooien, ik weet niet of het '80 is, 1 zat bij een opgekochte partij Amazon spul en de ander zat in de Duett maar is daar te nieuw voor..
De voorpoten zijn doorgezaagd en daar is de schroefset op geperst en afgelast. Die las zit boven de fusee.
Radio heb ik al. Poosje terug een Blaupunkt uit begin jaren 80 op de kop kunnen tikken. Staat erg mooi in het interieur.