Topics: 38
Maak hem nou niet bang, dat was een '86-er met NHH in het midden van het kenteken:
Klik
Topics: 39
Jambon schreef:de ringtank die ik (nog steeds) niet heb ingebouwd moet als het goed is tussen de balken passen en is 70L
Puik idee. Heb je foto's van die tank en wat dimensies? Is het trouwens ook toegestaan twee lpg tanks in e bouwen, evt. in contact met elkaar. Dan zou de standaard 45l. tank kunnen plus misschien een ringtank i.p.v. reservewiel, rechtopstaand?
Topics: 7
Arjan. schreef:Maak hem nou niet bang, dat was een '86-er met NHH in het midden van het kenteken: Klik
Gelukkig maar!

Ik vind dat ijsblauw een van de leukste kleuren voor de 240, jammer genoeg zie je 't niet zo vaak.
Topics: 288
Arn02 schreef:Puik idee. Heb je foto's van die tank en wat dimensies? Is het trouwens ook toegestaan twee lpg tanks in e bouwen, evt. in contact met elkaar. Dan zou de standaard 45l. tank kunnen plus misschien een ringtank i.p.v. reservewiel, rechtopstaand?
ik heb een 164 gezien met 1 onderbouw en 1 op de achteras in serie geschakeld. Of het mag weet ik niet. Ring tank is te groot voor de reservewielbak, tenzij je reservewiel ook veel te groot is..
dit is um...
68 cm diameter, 27 cm hoog/dik
Topics: 56
BartWillem schreef:Toffe kleur! Is dit niet de auto waar Black Moose was wezen kijken enige tijd terug?
Daar was ik ook al bang voor, maar gelukkig voor Bram niet, veel plezier er mee.
Gr. Jan.
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 24
Jambon schreef:ik heb een 164 gezien met 1 onderbouw en 1 op de achteras in serie geschakeld. Of het mag weet ik niet. Ring tank is te groot voor de reservewielbak, tenzij je reservewiel ook veel te groot is..
dit is um...
68 cm diameter, 27 cm hoog/dik
Heb ook wel eens een volvo met twee tanken gehad...nooit problemen gehad met apk, ook anderzijds niet trouwens.
Volvo 244 DL 1974
Topics: 39
Jambon schreef:68 cm diameter, 27 cm hoog/dik
Zonder de thread verder te willen kapen (want knappe auto trouwens!), ik ga dat eens onder de auto opmeten Jambon. Volgens mij heb je beet!
Topics: 288
Arn02 schreef:Zonder de thread verder te willen kapen (want knappe auto trouwens!), ik ga dat eens onder de auto opmeten Jambon. Volgens mij heb je beet!
oppassen voor het haakje dan..
Topics: 5
Oeh mooie. Brings back memories. Toen ik nog een klein Mr.C'tje was, van een jaar of 10, hadden mijn ouders exact zo'n een, zelfde neus zelfde kleur alles.
Topics: 13
Ik heb al diverse keren LPG ingebouwd. Ik maak altijd de 80%-klep onklaar door de vlotter eraf te knippen. In mijn 240 sedan heb ik een 60 liter tank waarvan ik dus ook de 60 liter kan gebruiken. Bij het verbruik van mijn 240 (rond de 1 op 9) kom ik dus gemakkelijk tot 500 km rijden zonder tanken.
Niets wordt er, helemaal niets, uit talloos veel miljoenen.