Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen, ben nieuw hier
Goedemiddag mede liefhebbers,

Bij deze stel ik me graag aan jullie voor. Mijn naam is Wieland en ben 38 jaar oud en al jaren autoliefhebber. Na het nodige leaseverkeer rijd ik momenteel in een super fijne 240GLT sedan in prachtig grijs metallic. Recent gekocht bij Thom de Jong in Delden. Hij heeft al aardig wat kilometers achter de kiezen (ca. 350K) maar dat is hem niet aan te zien, behalve aan het foam van de bestuurdersstoel, maar daar wil ik het over hebben in een ander topic. Dit is 'm dan zoals ik hem aantrof in de showroom:

[Afbeelding: IMG_4144_zpsdegrzgsn.jpg]

Eerlijk gezegd ging ik kijken voor een andere, namelijk en witte Amerikaanse versie met airco, stoelverwarming, elektrische ramen, airbag en abs.... mooi ding. Maar toen ik de grijze zag en een proefrit mocht maken was ik verkocht. Hij had een complete beurt gehad met nieuwe distributie, nieuwe radiateur en een RVS uitlaat van voor tot achter. Daarbij reed hij onvoorstelbaar lekker en had echt nul roest. Wel een paar kleine gebruikssporen maar allemaal op een mooie manier. Soms heb je dat, dat auto's er doorleefd uitzien maar toch mooi blijven. Zo een heb ik dus... Ook zat er een mooie trekhaak onder en er zat een open dak in. Dat laatste was een aftermarket ding. Was ik niet heel blij mee maar het was nog perfect. En nu met af en toe een warme dag werkt het super in combinatie met het luikje in de voetenruimte. Hier nog wat plaatjes van tijdens de koop.

[Afbeelding: IMG_4148_zpsxd1bcuhv.jpg]

En het interieur:

[Afbeelding: IMG_4153_zps82g7ohrr.jpg]

Thuisgekomen heb ik hem met een setje goeie poetsspullen lekker vertroeteld en wat kleinigheden verholpen. Zo ratelde het plaatje in de pookknop als een gek. Ook zaten sommige interieurdelen niet helemaal goed vast en hing de interieurverlichting er slapjes bij. Daar heb ik op de sloop een andere voor gescoord uit een 740, dat past gewoon. En dan ziet dat er zo uit op een mooie avond:

[Afbeelding: IMG_4284_zpssnliwabt.jpg]

en zo:

[Afbeelding: IMG_4270_zpsqakc3had.jpg]

Bij deze! Benieuwd wat jullie er van vinden!

Vr. gr. Wieland
Antwoord
Ja prachtig. Mooie sobere kleuren, met de juiste oranje accenten op de uiteinden, als de zonsondergang (of opkomst, maar daar moet je nu zo vroeg voor opstaan). 350 dkm is niet bijzonder veel, ook niet weinig, eigenlijk precies goed voor een 240.

Op die laatste foto loopt de zee leeg.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Hij is prachtig! Een vriend van me heeft pad precies zo'n zelfde GLT gekocht. Blijft erg chique met die pullman bekleding!
Antwoord
Dank voor de reacties. Zo zie ik hem ook, mooi sober origineel in misschien wel de mooiste kleur voor een 240!
Antwoord
Mooie wagen. Veel plezier ermee

Verstuurd vanaf mijn HTC One mini met Tapatalk
Antwoord
Mooie wagen! Veel rijplezier! En welkom uiteraard!

Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import
Antwoord
Welkom,

Goede keuze geweest zo te zien. Prachtige foto's.

Gr Edwin
Antwoord
Erg mooi, ik heb de auto ook al eens bekeken bij Thom de Jong.

Ziet er erg goed uit !!
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Even voorstellen V70 III 2.0 D3 philippehopman 0 91 31 August 2024, 17:43
Laatste bericht: philippehopman
  nieuw hier en hulp nodig broadspeed 1 157 9 August 2024, 23:11
Laatste bericht: skidje
  Even voorstellen Didier911 0 297 2 July 2024, 21:33
Laatste bericht: Didier911
  Voorstellen : De Turbo Intercooler Kogelman 3 480 7 June 2024, 18:14
Laatste bericht: Kogelman
  Voorstellen Jort 3 600 3 May 2024, 08:24
Laatste bericht: henqui
  Voorstellen _gijs_ _gijs_ 4 621 25 April 2024, 06:31
Laatste bericht: _gijs_
  Voorstellen: '83 Big Nose Kogelman 52 11.454 3 April 2024, 19:41
Laatste bericht: Kogelman
  Voorstellen: Volvo 245 1976 Kogelman 19 3.610 2 April 2024, 17:05
Laatste bericht: IVARIO
  voorstellen volvo 240 1983 dafshooter 1 557 26 February 2024, 13:40
Laatste bericht: Rob
  Even voorstellen IJzeren_Sjaak 5 2.126 8 October 2022, 17:03
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)