Poging 2:
Zo trots als een aap met zeven lullen ben ik, eindelijk dan een "echte" 244GLT uit 1984 gekocht.
Na ongeveer 20 auto's waaronder meerdere oldtimers toch uitgekomen bij deze Volvo.
Sinds ik mijn rijbewijs heb het ik al de meest uiteenlopende auto's gehad. Van een zeldzame Daihatsu Charade 4x4 tot een BMW 635csi. Nu ben ik sinds een aantal jaar wat verstandiger geworden en toch op zoek gegaan naar mijn liefde. Ik heb altijd gehouden van grote vierkante auto's. Ik ben toen uitgekomen bij een 264 uit 1977. De auto had schade aan de voorkant, maar dat boeide me op dat moment niet zo. Helaas bleek de verkopende partij "vergeten" te melden dat 1 van de cilinderwanden koelvloeistof lekte.
Deze auto heb ik later verkocht aan een mede forummer. (en het eerlijk verteld ja)
Toen een aantal kleine snelle auto's gehad, Peugeot rallye enz. Tussendoor ook de vrouw nog zwanger gemaakt, dus al het kleine spul ging eruit en er moest een family car komen. Dat werd een Mitsubishi Spacestar GDI. (had ik nooit in moeten trappen, maar ja)
De vrouw was blij en ik ben op zoek gegaan naar een "weekend" auto voor mezelf. Dat werd een zilvere Mercedes 350SLC met AMG spoilerpakket, het prototype pooierbak met rood leer!
Ook aan deze auto mankeerde wel iets, vooral als het regende

Natte sokken.....
Ook deze auto moest na een maand of 10 weer het veld ruimen.
Eigenlijk zou ik weer een auto voor mezelf kopen, de vrouw had immers de Spacestar. Toch begon het te kriebelen.... Wat zou het mooi zijn om een Volvo 244 of 245 turbo te hebben. Vrouw blij Ã
n ik blij!!
Ja maandenlang zoeken en 10435 km voor Jan met de korte achternaam te hebben gereden naar de mooiste Volvo's in showroomstaat (ja dit is sarcastisch) eindelijk gevonden wat ik zocht.
In de rubriek "ik en mijn Volvo" staan wat meer foto's.
Ik hoop hier veel wijsheid op te doen en veel tips te krijgen over het nog mooier maken van mijn/onze trots!
Ja, mijn vrouw is ook zo trots als een aap met .......
Groetjes,
Ivar
http://i1006.photobucket.com/albums/af18...-20102.jpg