Topics: 7
Hallo Volvofreaks,
Via deze weg wil ik mezelf even voorstellen.
Ik heb net een giga verhaal zitten tikken over m'n auto history en waarom Volvo....
Maar helaas....een foutmelding en het hele verhaal is weg, vandaar nu de verkorte versie.
Ik ben Ivar uit Alkmaar en ben sinds een maand ongeveer in het bezit van een zilvere 244 Turbo uit 1984.
Eindelijk mijn droomvolvo gekocht!! Na langer dan een jaar zoeken is dit hem geworden.....
De foto's doe ik wel apart uploaden...kijken of het dan wel lukt
Topics: 46
Welkom. Heel veel plezier met je aankoop. ;D
Ik ken dat gevoel. Heel enthousiast een een verhaal tikken... foetsie. Gebeurd ook op andere sites. Heb mijn lesje geleerd, ik klop mijn verhaal voortaan eerst in een editor.
Voor het plaatsen van foto's is er een goede beschrijving op dit forum te vinden.
Succes.
Volvo 240 GL Automaat 1990. B230F Uppsala Zweden
Topics: 31
Welkom Ivar,
Balen van het verhaal. Ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig :

Veel plezier hier op het forum.
Dank u dank u!!
Dat gaat vast goed komen hier, heb al een hoop nuttige informatie gevonden in ieder geval!
foto zal ik zsm plaatsen...
De uploadmap zit vol. Probeer een kleiner bestand te uploaden en/of stel de beheerder op de hoogte.
deze melding krijg ik telkens, zelfs bij een foto van 32 kb >
Makkelijker is om het via photobucket of imageshack te doen. Load je foto up en gebruik dan de imagecode en plak die in je bericht. Beetje omslachtig maar uiteindelijk fluitje van een cent.
Volvo 264 en de 350 slc waren mijn laatste oldtimers, nu alleen nog de Volvo 244 turbo als oldie....(ook gelijk mijn mooiste ooit)
http://picasaweb.google.nl/1022380777116...cked=true#
Op je link is niets te zien......
misschien zegt de link het zelf al locked=true......
JA dat vind ik ook gelijk de mooiste!!