Topics: 3
Bedoel je de sccb club?
Dat klopt. De 240 heeft daar ook een mooie rubriek.
http://www.swedishcarclub.be/nederlands/start.htm
Topics: 35
Het Daan
Hele mooie wagen heb je daar gekocht hoor. Ga je nog heel lang veel plezier van hebben. Van een goed jaar ook. De 88'ers hebben in mijn odnervinding weinig (of toch minder snel) last van roest. En wat een fantastische kleur ook. Zie je niet veel. De meeste 240s zijn wit heb ik de indruk. :p
Geniet er maar van van je bompabak. :p De eerste johnyy die aan de lichten met z'n plastic C3'tje staat de pronken laat je zo achter hoor met de 2300. Kan ik zelfs met men turbodiesel (en dan zien ze zelfs niet meer waar ze rijden met mijn speciale diesel rookgordijn. :p:p).
Ik ben blij dat er hier in Belgie ook eindelijk wat waardering komt voor de 240. Want er gaan er hier veel verloren aan crossers en Nederlanders. :p
Als je onderdelen nodig hebt weet ik wel een paar goede adressen. Heb zelf ook wel wat liggen. Kan altijd van pas komen.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's

Spuwt die Diesel zoveel roet uit? Gelukkig gaat het hier over grof fijn stof. Als je je neus bij wijze va spreke snuit is alles er teug uit.
Maarja.. Dat is eigenlijk het probleem van die Johnny in zijn plastiek C3ââ¬â¢tje.
Ik zou eventueel op mijn VOLVO een set mooie velgen willen plaatsen. Nu staan er stalen velgen met een chrome potje in het midden op. Ook wel mooi als ik het remvuil er af krijg.
Topics: 35
Stalen velgen met chromen wieldoppen zijn ook mooi, je ziet ze niet zo heel vaak meer.
Remaanslag kan je heel goed verwijderen met... Dasty-ontvetter ;D Een keukenproduct, te vinden voor een habbekrats bij elke zichzelf respecterende Wibra. Je hebt de gele variant nodig
[img width=268 height=600]http://www.caravanclub.nl/tipvdmaand/ontvetter/dasty320.jpg[/img]
Let wel op bij aanrakingen met de lak van de auto, die kan hierdoor mat uitslaan. In dat geval gewoon zorgvuldig afspoelen met veel lauw water.
Bedankt!
Zodra men 240 terug is van de gasboer ga ik ervoor.
Wat is de normale prijs voor een setje turbo velgen? Of die velgen met de fijne spaken (schaam dat ik de naam niet weet).
Groetjes
Topics: 5
corona's [img width=800 height=311]http://www.tisseenschande.nl/images/foto/velgen_corona.jpg[/img]
en welkom! Er zitten hier al aardig wat belgen bijeen, heb ik de indruk ;D
Topics: 38
daan240 schreef:Bedankt!
Zodra men 240 terug is van de gasboer ga ik ervoor.
Wat is de normale prijs voor een setje turbo velgen? Of die velgen met de fijne spaken (schaam dat ik de naam niet weet).
Groetjes
Turbo velgen zijn meestal wel voor rond de ââ¬200,- te krijgen hoor. Moet je ze vaak wel zelf poedercoaten, laten spuiten. Maar daar is de prijs dan ook naar. (mits je strakke velgen wilt natuurlijk)
Groeten, Boele
Topics: 8
ââ¬200,- voor een nog op te knappen setje vind ik veel geld. (virgo)
Leuk die Corona's op je 240 Stijn.
Ik denk dat ik daar ook naar opzoek ga.
Kga eerst eens proberen mijn stalen velgen proper te krijgen.
Eens kijken wat dat gaat geven en eventueel daarna overgaan tot aankoop.
Mijn 240 is van maandag binnen bij de gasboer en nog altijd niet klaar! :-[ !
Ik hoop dat ik hem morgen eindelijk mag gaan halen.
Topics: 8
De velgen op de Volvo van Stijn dat zijn Corona's, leuke auto trouwens daan!