Topics: 22
Excuses :

, ik had al die verhalen over de moeilijk te verkrijgen Amerikaanse lampen zo serieus genomen, dat ik automatisch dacht dat er geen Europeese lampen bestonden :-\. En ook nog geen nadere inspectie uitgevoerd.
Tot ik vandaag besloot eens goed te kijken. :o
Omdat mijn Amerikaan de overkant nooit gehaald heeft, maar direkt aan een Zweed werd verkocht, zitten er keurig Europees gekeurde lampen in(SAE-M79), de H4 voor de dimlichtlamp en de H1 voor de groot licht.
Allebij gefabriceerd door Hella in Duitsland ;D.
De nummers zijn H4: Hella S8-203 en de H1: S8-204.
Ik heb derhalve nu ook geen belangstelling meer voor de straks werkeloze Amerikaanse lampen en verhuizen naar Dordrecht hoeft Erik ook niet meer, al kan ik mijn woonplaats warm aanbevelen, behalve voor parkeren van een auto in de binnenstad :'(.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 38
Zwarte Flirt schreef:verhuizen naar Dordrecht hoeft Erik ook niet meer, al kan ik mijn woonplaats warm aanbevelen, behalve voor parkeren van een auto in de binnenstad :'(.
Je kunt ook vlak bij Dordrecht gaan wonen, dan heb je iig geen parkeerprobleem

ik kan nog wel een paar volvotjes kwijt voor mijn huis ;D
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Maar ja, onder aan een dijk gaan wonen, in Nederland anno 2007 ???
Ik zit dan wel in een te volle binnenstad, maar wel 4 mtr boven n.a.p. en beter 1 Volvo op het droge als 3 op de bodem van een nieuw meer. :'(
En bedankt hoor. Nu slaap ik vannacht een stuk beter denk ik >
Topics: 31
Zwarte Flirt schreef:Excuses :
, ik had al die verhalen over de moeilijk te verkrijgen Amerikaanse lampen zo serieus genomen, dat ik automatisch dacht dat er geen Europeese lampen bestonden :-\. En ook nog geen nadere inspectie uitgevoerd.
Tot ik vandaag besloot eens goed te kijken. :o
Omdat mijn Amerikaan de overkant nooit gehaald heeft, maar direkt aan een Zweed werd verkocht, zitten er keurig Europees gekeurde lampen in(SAE-M79), de H4 voor de dimlichtlamp en de H1 voor de groot licht.
Allebij gefabriceerd door Hella in Duitsland ;D. De nummers zijn H4: Hella S8-203 en de H1: S8-204.
Ik heb derhalve nu ook geen belangstelling meer voor de straks werkeloze Amerikaanse lampen en verhuizen naar Dordrecht hoeft Erik ook niet meer, al kan ik mijn woonplaats warm aanbevelen, behalve voor parkeren van een auto in de binnenstad :'(.
Kijk, dat is nuttige informatie ;D. Ik zal kijken of deze lampen nog in de handel staan. Dank U.
Ik ben eigenlijk nog nooit in Dordrecht geweest, wordt misschien toch eens tijd met zoveel Zweeds staal wat daar rondrijdt 8)
1980 GL Diesel (USA)
Sorry Peter, het was niet de bedoeling je uit je slaap te houden :

, zeker nu niet met zo'n storm, maar dat is het nadeel van zo'n forum. Serieuze techniek afgewisseld met gallen, dat wil nog wel eens uit de bochten knallen.

En Erik, als je in de buurt bent of gaat komen, waarschuw even dan ben ik thuis en zet de koffie klaar. ;D
Zwarte Flirt schreef:En Erik, als je in de buurt bent of gaat komen, waarschuw even dan ben ik thuis en zet de koffie klaar. ;D
Zal ik zeker doen. Lijkt me wel grappig, een witte en zwarte Amerikaan bij elkaar 8) 8)
1980 GL Diesel (USA)
Gelukkig zit er in dijk voor mijn huis geen bocht, anders zou ik weer niet kunnen slapen van de zorgen dat jou zwarte flirt ook in mijn meer drijft
Zou hij blijven drijven denk je? :
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 52
Erik265 schreef:of verhuizen naar Dordrecht
Nee zeg, we hebben hier al genoeg van die ouwe troep hoor.
Maar, on topic en ten overvloede: die foto's van die 245
en die 242, daar zeg ik ook geen nee tegen.