Topics: 12
Dopski schreef:Sommige nieuwe eigenaren weten niet dat er ter hoogte van de kuiten een ventilatieluikje zit dat je met e hand open en dicht kan zetten. Vrij koud in de winter.
Dat wist ik (ook) niet, ben natuurlijk nog vrij nieuw in deze 240-wereld. Zit deze aan de zijkant vd middenconsole, ad bestuurderszijde, of ook de bijrijderszijde? Wat doet dit klepje precies?
Topics: 176
In mijn '82-er zitten ze er wel (Linker-kuit bestuurder en rechter-kuit (voor)passagier/bijrijder)
Kan me zo niet herinneren dat ze ook in mijn '92-er zaten; volgens mij zitten ze daar ook niet in.
Topics: 15
Bij deze een foto van het "beestje" :
Kachelprobleem nog niet opgelost. Heb de staaldraad gecontroleerd naar de waterafsluiter, die is netjes verbonden en ik zie het klepje ook netjes heen en weer gaan. Echter, nog geen hete kachel

Als ik in de auto de waterleidingen controleer, dan is degene die rechtstreeks naar de kachelradiator toe gaat (dus zonder waterafsluiter) heet, maar die met afsluiter koud, aan 2 kanten van de afsluiter... De motorkant lijkt ietsje warmer, maar lang zo heet nog niet als de hele andere kant...
Kachelprobleem opgelost!
Ik ging vandaag een stukje rijden, en bedacht me, wat zou er gebeuren als ik de kachel gewoon eens op koud zet... En jawel hoor, meteen heet

Dus ik zal aan de achterkant van de kachelbediening eens even kijken hoe ze dit zo geregeld hebben, moet wel op de gewone manier werken natuurlijk
Topics: 107
Kachelkraantje tussen de slang verkeerd om gemonteerd misschien?
Helaas moet ik nu alweer afscheid nemen van deze heerlijke auto

Door omstandigheden moet ik een kleine frans rotding gaan rijden...
Inmiddels in 3 maand wel 10.000 foutloze kilometers kunnen rijden!
Zie verkoopforum voor het verkooptopic.
Topics: 1
Hoi heb je een pm gestuurd vanwege de volvo.
Reageren in je te koop topic kan namelijk niet