Topics: 38
Ja dat klopt.
Ik vind persoonlijk
http://www.1800philes.com wel verhelderend.
Zit nog een beetje te twijfelen om in een keer alles bij BS autotune te kopen, voor LPG&Benzine. Zo'n groot voordeel zie ik niet van de sloop. Alhoewel, een elektrische brandstofdrukregelaar en een EDIS4 moet ik nog wel zien te regelen.
Bedenk me net dat ik benieuwd ben hoe dit dan werkt met de toerenteller. Morgen maar eens opzoeken.
Tzt uiteraard veel foto's in mn 1800 verslag
Groeten, Boele
Topics: 289
zou graag met je "meesleutelen", toevallig niet verhuizen binnenkort.. ;-)
ik mijn "DIS-jes" van een S40...
Topics: 9
Toerenteller-output zit toch gewoon op de KdFi?
is vlgs mij idd ook gewoon een puls uitgang..
Topics: 9
Op de site van bs-autotune:
Toerenteller uitgang rechtstreeks op teller aan te sluiten
Gewoon eerst lezen dus! haha
DennisvdB schreef:Op de site van bs-autotune:
Toerenteller uitgang rechtstreeks op teller aan te sluiten
Gewoon eerst lezen dus! haha
Dacht dat mijn toerenteller anders werkt dan bij 'nieuwere' auto's. Kan het zo snel niet vinden, dus tzt maar proberen!
Zit een beetje te kijken wat ik de sloop zal halen versus kant en klaar pakket kopen.
Inmiddels gelezen dat EDIS4 niet super is, dus beter DISjes van een S40. Op de sloop ook eens zoeken naar sensoren. Waarschijnlijk bij dezelfde s40.
Qua KdFi's heb je verschillende varianten, full sequential, semi, cinch. (is dat alleen een andere stekker??)
Heb niet zo'n zin in die beginnerscursus. Probeer zelf uit te zoeken wat ik nodig heb, haal tzt mn spullen op, en regel het zelf wel
Groeten, Boele
het is ook niet zo spannend achteraf... ik heb van dezelfde otoo ook de sensor van het vliegwiel (die gaat dus richting poelie..) en de inlaatluchttemperatuursensor. Lambda lijkt me nieuw zinvoller..
Dat lijkt me ook! Gewoon een complete TechEdge kopen.
Ook nog even een koelwater tempsensor pakken. Zijn er ook EGT sensoren in auto's gemonteerd? Of is dat later pas bedacht en vind ik die dus niet op de sloop?
Dan nog bedenken hoe ik al die sensoren ga monteren!
Groeten, Boele
..ductape.. enne, nw auto's worden ook plat gereden dus ook met EGT (whaterevr that is..)
Jambon schreef:..ductape.. enne, nw auto's worden ook plat gereden dus ook met EGT (whaterevr that is..)
EGT
Groeten, Boele