9 October 2010, 13:40
Het winterrubber vanmorgen opgehaald, 4x S80 (ET43) met zgan 205 65 15, kan ik wel enige jaren mee vooruit gezien de km's die ik momenteel maak..
Als tegenprestatie houdt le toetre er mee op.. >
- zekering heel
- knop op stuur heel
- sleepcontact heel
- beiden 0 weerstand gemeten
- toetres zijn nieuw
volgens het Haynes diagram loopt de voeding ervan via relais 2 op het binnenscherm, volgens de tekst niet.. dat krijg je met een "overgangsmodel"..
..na het eerste zoeken viel me op dat ik de "klik" miste zodra ik um op contact zet.. kan me haast niet voorstellen dat ie met deze km's nu al stuk is, z'n oude broer met veel meer oorlogsverleden heeft ook alles nog werkend..
Zal zo het betreffende relais eens los doormeten.. anders het contactslot..? dat wil ik niet..
Als tegenprestatie houdt le toetre er mee op.. >

- zekering heel
- knop op stuur heel
- sleepcontact heel
- beiden 0 weerstand gemeten
- toetres zijn nieuw
volgens het Haynes diagram loopt de voeding ervan via relais 2 op het binnenscherm, volgens de tekst niet.. dat krijg je met een "overgangsmodel"..
..na het eerste zoeken viel me op dat ik de "klik" miste zodra ik um op contact zet.. kan me haast niet voorstellen dat ie met deze km's nu al stuk is, z'n oude broer met veel meer oorlogsverleden heeft ook alles nog werkend..
Zal zo het betreffende relais eens los doormeten.. anders het contactslot..? dat wil ik niet..