30 September 2010, 14:15
Heb trouwens alwÃÃr afbreuk aan het origineel gepleegd... :
ipv normale ruitenwisserbladen heb ik nu flappers * van Action voor weinig, 6 euri totaal geloof ik, verschil is nu al zichtbaar, de flapper * heeft op mijn ruit een gelijkmatig wisbeeld **, de iets minder nieuwe traditionele (nieuw sinds november oid en bijna niet gebruikt..) laat al zien waar de "vorkjes" *** op het wisserblad drukken..
Overigens moet je de bijgeleverde nokjes meteen weggooien igv 1 en 2 serie.
Overigens kwam ik er pas achter dat de Mustang van de buren ook origineel flappers heeft, alleen die had ie op z'n vroegst al in "69, en kosten met verzenden iets van 12 USD... is iets anders dan 40⬠bij mr. Bosch e.d....
--------------------------------------------------------
legenda
* Flapper = A: Hulpmiddel om onder water sneller vooruit te komen?
B: Een ruitenwisserblad zonder frame?
C: De versnellinghendels aan het stuur van een 140?
** Wisbeeld= A: Een vlakgom in Michel d'Angelo stijl, geliefd bij de klassieke tekenaar?
B: Een virtuele voorstelling van een idee welke plotseling weer uit het geheugen verdwijnt?
C: Het droge deel op de vooruit wat zichtbaar is nadat een ruitenwisser een werkslag heeft voltooid?
***Vork = A: Een buitengewoon handig hulpmiddel om spaghetti zonder gebruik van handen en voeten
te kunnen oprollen en nuttigen.
B: Een sturend onderdeel aan de voorzijde van een rijwiel om het voorwiel van richting te doen
veranderen.
C: Dat deel van een ruitenwisserbladsamenstel welke het wissende deel verbindt met het montagedeel
welke aan de wisserarm wordt gemonteerd.

Overigens moet je de bijgeleverde nokjes meteen weggooien igv 1 en 2 serie.
Overigens kwam ik er pas achter dat de Mustang van de buren ook origineel flappers heeft, alleen die had ie op z'n vroegst al in "69, en kosten met verzenden iets van 12 USD... is iets anders dan 40⬠bij mr. Bosch e.d....
--------------------------------------------------------
legenda
* Flapper = A: Hulpmiddel om onder water sneller vooruit te komen?
B: Een ruitenwisserblad zonder frame?
C: De versnellinghendels aan het stuur van een 140?
** Wisbeeld= A: Een vlakgom in Michel d'Angelo stijl, geliefd bij de klassieke tekenaar?
B: Een virtuele voorstelling van een idee welke plotseling weer uit het geheugen verdwijnt?
C: Het droge deel op de vooruit wat zichtbaar is nadat een ruitenwisser een werkslag heeft voltooid?
***Vork = A: Een buitengewoon handig hulpmiddel om spaghetti zonder gebruik van handen en voeten
te kunnen oprollen en nuttigen.
B: Een sturend onderdeel aan de voorzijde van een rijwiel om het voorwiel van richting te doen
veranderen.
C: Dat deel van een ruitenwisserbladsamenstel welke het wissende deel verbindt met het montagedeel
welke aan de wisserarm wordt gemonteerd.