30 September 2010, 13:46
is idd alsof je duplo met halogeen vergelijkt, nu is halogeen opeens "geel".. overigens heb ik dus geen Xenon installatie maar "witte" lampen, zeg maar de "super exemplaren" van de diverse Philipsen en Osrams. Meningen over de levensduur zijn verdeeld, zo ook de opbrengst en beeld. Hangt ongetwijfeld sterk samen met de gebruikte koplampen..
In mijn ronde pitten en die van onze Saxo werkt het iig prima, strakker beeld en zeker helderder..
levensduur, kan r nog niets over zeggen.
Feit is wel dat in nieuwe auto's de verlichting niet lang mee gaat, komt oa door slecht koeling in die plastic gestroomlijnde "kweekkastjes" en de boordspanning ligt iets hoger vanwege alle computertjes die niet onder een kritiek niveau mogen komen, al is het alleen maar vanwege niet bestaande foutmeldingen..
In mijn ronde pitten en die van onze Saxo werkt het iig prima, strakker beeld en zeker helderder..
levensduur, kan r nog niets over zeggen.
Feit is wel dat in nieuwe auto's de verlichting niet lang mee gaat, komt oa door slecht koeling in die plastic gestroomlijnde "kweekkastjes" en de boordspanning ligt iets hoger vanwege alle computertjes die niet onder een kritiek niveau mogen komen, al is het alleen maar vanwege niet bestaande foutmeldingen..