28 September 2010, 10:21
Vrije slag van de koppelingsboom is enkele mm's, zoals in m'n Haynes manual ook aangegeven staat. De vrije slag is wel iets beter dan eerst (aangezien die oude kabel niet meer versteld kon worden). Hij koppelt ook iets beter vind ik.
Het is een originele Volvo-kabel die ik erin gezet heb, met ijzeren buitenkant en identiek aan de oude (wel met goed stelwiel dan
).
Het is een originele Volvo-kabel die ik erin gezet heb, met ijzeren buitenkant en identiek aan de oude (wel met goed stelwiel dan
).
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)

