15 September 2010, 22:38
Eerst een 244 GLE uit 81 gehad, een herensociëteit op wielen, toen even een getunede 850 T5 (+/-280 PK) maar nu heel blij met m'n 245 Diesel uit 1983.
Daarnaast voor de korte afstanden en vakanties (lange afstanden..) een 2cv6 uit 84. De ideale pretmobiel. Sinds ik de diesel rij, is mijn eend zelfs een racemonster geworden
Sinds een week hebben we er een DS bij (ID 20) uit 1969 op LPG. Mijn ultieme droomauto. Alle keuze dus nu in vering, bagageruimte, snelheid, aanspraak, aantal cilinders, brandstof etc. Erg leuk.
Verder nog een 205 je diesel en nog een eendje maar die staan te koop om wat (parkeer-)ruimte te maken en de kern van de vloot alle aandacht te geven die het nodig heeft
Altijd heb ik al de wens gehad om alleen 'klassiek' te rijden, heeft goed uitgepakt. 's winters staat de franse tak in de stalling en rijden we een winterbarrel naast de volvo.
Daarnaast voor de korte afstanden en vakanties (lange afstanden..) een 2cv6 uit 84. De ideale pretmobiel. Sinds ik de diesel rij, is mijn eend zelfs een racemonster geworden

Sinds een week hebben we er een DS bij (ID 20) uit 1969 op LPG. Mijn ultieme droomauto. Alle keuze dus nu in vering, bagageruimte, snelheid, aanspraak, aantal cilinders, brandstof etc. Erg leuk.
Verder nog een 205 je diesel en nog een eendje maar die staan te koop om wat (parkeer-)ruimte te maken en de kern van de vloot alle aandacht te geven die het nodig heeft

Altijd heb ik al de wens gehad om alleen 'klassiek' te rijden, heeft goed uitgepakt. 's winters staat de franse tak in de stalling en rijden we een winterbarrel naast de volvo.
245 Diesel 1984<br />2cv6 Special 1984<br />ID20 1969