5 September 2010, 19:52
Hallo
Kwam er achter bij het vervangen van mijn pakking van het inlaatspruitstuk, dat er ÃÃn gat is waar koelwater in het spruitstuk loopt (wist ik niet???) en niet via een ander gat er uit loopt.
Heb een B230f in mijn auto gebouwd, in plaats van mijn oude B21. Het spruitstuk van de B21 gebruikt voor mijn nieuwe motor. Loopt goed, wordt alleen boven de 125 km warmer.
Auto loopt op lpg. Heb alle afstellingen gecontroleerd, kleppen, ontsteking, puntjes, thermostaat, contacthoek, luchtslang weg van de uitlaat, schoon luchtfilter, nieuwe bougies, koelvloeistof vervangen, valse lucht (met remreiniger)
De vraag is nu:
- Kan de warmte van het koelvloeistof in het inlaatspruitstuk mijn motor warmer maken als ik op gas rij. (als er geen koelvloeistof in hoort te komen?)
- Of slechte bougies?
- Of een slechte bobine? geeft een bobine van een B21 motor problemen bij een B230f
Ik hoor het graag van, of andere suggesties.
Vast dank voor de moeite ???
Manuel
Kwam er achter bij het vervangen van mijn pakking van het inlaatspruitstuk, dat er ÃÃn gat is waar koelwater in het spruitstuk loopt (wist ik niet???) en niet via een ander gat er uit loopt.
Heb een B230f in mijn auto gebouwd, in plaats van mijn oude B21. Het spruitstuk van de B21 gebruikt voor mijn nieuwe motor. Loopt goed, wordt alleen boven de 125 km warmer.
Auto loopt op lpg. Heb alle afstellingen gecontroleerd, kleppen, ontsteking, puntjes, thermostaat, contacthoek, luchtslang weg van de uitlaat, schoon luchtfilter, nieuwe bougies, koelvloeistof vervangen, valse lucht (met remreiniger)
De vraag is nu:
- Kan de warmte van het koelvloeistof in het inlaatspruitstuk mijn motor warmer maken als ik op gas rij. (als er geen koelvloeistof in hoort te komen?)
- Of slechte bougies?
- Of een slechte bobine? geeft een bobine van een B21 motor problemen bij een B230f
Ik hoor het graag van, of andere suggesties.
Vast dank voor de moeite ???
Manuel