3 September 2010, 18:45
Martin245 schreef:Ja. Ik (her)ken het.
Wat mij vooral opviel, was dat na montage van de stabi achter de auto beter in de hand te houden was bij knikken in de snelweg in een bocht.
Voorbeeldje: Als je van de A16 ri. Rotterdam de afrit naar de A15 neemt richting Gorinchem, zit er een bocht in die afrit die je probleemloos met 100 km/u kan nemen. Dacht ik althans de eerste keer. Er zit een venijnige hobbel in die bocht ter hoogte van een viaduct. Daar was ik hem de eerste keer dus bijna kwijt. Nu (stabi achter, verlaagd en nieuwe Load Levelers) kan ik er weer om lachen. Maar de stabi alleen maakte de zaak al veel beter te controleren.
ja dat voel je wel, hij blijft wat vlakker, als je van A16 rechts ri Gouda gaat, moest ik zijn gisteren heb je ook een aardige, alhoewel ik tegenwoordig wat minder lef heb om de grens op te zoeken, een Hyunday Hutsefluts heb ik maar even losgelaten, maar ja, 30 jr verschil, wat zeg ik, in techisch opzicht misschien wel 60 jr verschil dus wat boeit ut..
Het moet alleen geen "rammelende plank" worden.. Overigens heb ik geen "platte" banden dus daar blijft ook een stuk comfort, en daardoor iets minder wegligging.. zo maar ens ff laten, alleen nog wat camber/caster tuning..