3 September 2010, 17:34
Ja. Ik (her)ken het.
Wat mij vooral opviel, was dat na montage van de stabi achter de auto beter in de hand te houden was bij knikken in de snelweg in een bocht.
Voorbeeldje: Als je van de A16 ri. Rotterdam de afrit naar de A15 neemt richting Gorinchem, zit er een bocht in die afrit die je probleemloos met 100 km/u kan nemen. Dacht ik althans de eerste keer. Er zit een venijnige hobbel in die bocht ter hoogte van een viaduct. Daar was ik hem de eerste keer dus bijna kwijt. Nu (stabi achter, verlaagd en nieuwe Load Levelers) kan ik er weer om lachen. Maar de stabi alleen maakte de zaak al veel beter te controleren.
Wat mij vooral opviel, was dat na montage van de stabi achter de auto beter in de hand te houden was bij knikken in de snelweg in een bocht.
Voorbeeldje: Als je van de A16 ri. Rotterdam de afrit naar de A15 neemt richting Gorinchem, zit er een bocht in die afrit die je probleemloos met 100 km/u kan nemen. Dacht ik althans de eerste keer. Er zit een venijnige hobbel in die bocht ter hoogte van een viaduct. Daar was ik hem de eerste keer dus bijna kwijt. Nu (stabi achter, verlaagd en nieuwe Load Levelers) kan ik er weer om lachen. Maar de stabi alleen maakte de zaak al veel beter te controleren.
`88 245, B230K, M47