3 September 2010, 17:00
Gisteren 200 km mee gereden. Tis ff wennen. In de straat merk ik bij ongeveer 30 km/u wat resonantie op van het wegdek, steentjes.. Veel stugger veren valt wel mee, het meeste zal op het conto van de verlaging komen wat dat betreft. Tot stistand komen is niet meer op en neer wiegen maar gewoon stop, goed te merken als je de handrem gebruikt, dan kun je met (oude) rubbers de auto een paar cm op en neer rollen, das de achteras die kantelt. Je krijgt idd wat extra informatie via de stoelzitting, met name afremmen op de motor / gas loslaten bij een bepaalt toerental geeft resonatie door welke nu niet meer bij de achteras blijft "steken" ..
Op de snelweg gedraagt ie zich wat strakker, korte ribbels vallen me reuze mee. Al met al is er minder zweven en iets meer "contact" met beneden..
Weet eerlijk gezegd niet of ik voor ook PU neem, want "alle" doorgave die mogelijk dan via je stuur komt is misschien wat te veel van het goede.. Iemand ervaring met de voortrein..?
Stabi heb ik nog niet echt kunnen beoordelen, ik denk dat je het pas merkt als ie er onderuit is.. Viel me wel op als ik diagonaal over een verhoging rijdt, drempeltje of oprit, dan beweegt de body wel meer "links-rechts-links" (klinkt dat logisch..?)
Op de snelweg gedraagt ie zich wat strakker, korte ribbels vallen me reuze mee. Al met al is er minder zweven en iets meer "contact" met beneden..
Weet eerlijk gezegd niet of ik voor ook PU neem, want "alle" doorgave die mogelijk dan via je stuur komt is misschien wat te veel van het goede.. Iemand ervaring met de voortrein..?
Stabi heb ik nog niet echt kunnen beoordelen, ik denk dat je het pas merkt als ie er onderuit is.. Viel me wel op als ik diagonaal over een verhoging rijdt, drempeltje of oprit, dan beweegt de body wel meer "links-rechts-links" (klinkt dat logisch..?)