23 August 2010, 13:24
updeetje van de camberaanpassing..
Het is wat vochtig buiten, op het asfalt wat bochten sneller genomen, glijdt nu niet over de voorwielen weg maar tilt achter het binnenste wieltje op of gooit bescheiden de kont om (met uiteraard binnenwiel aan het spinnen.. )
We komen een beetje in de buurt zeg maar. Volgende stap wordt dus de achtewiel ophanging in PU met 240 stabi, het laatste zal het nu bereikte effect wat willen opheffen omdat de carroserie minder "omvalt" zeg maar, en dan ga je weer naar onderstuur terug. Naar gelang dat dát optreedt nog een klein beetje meer camber (of eerst caster bekijken.. toespoor..?).
(ik wil een sperretje...)
Het is wat vochtig buiten, op het asfalt wat bochten sneller genomen, glijdt nu niet over de voorwielen weg maar tilt achter het binnenste wieltje op of gooit bescheiden de kont om (met uiteraard binnenwiel aan het spinnen.. )
We komen een beetje in de buurt zeg maar. Volgende stap wordt dus de achtewiel ophanging in PU met 240 stabi, het laatste zal het nu bereikte effect wat willen opheffen omdat de carroserie minder "omvalt" zeg maar, en dan ga je weer naar onderstuur terug. Naar gelang dat dát optreedt nog een klein beetje meer camber (of eerst caster bekijken.. toespoor..?).
(ik wil een sperretje...)