9 August 2010, 22:49
Jambon schreef:zoals gezegd geen rotonde voorhande in het durrup, nou ja, vlakbij eentje bij Hermandad voor de deur, slechte keuze..
anywho, bij een strak bochtje hoor je de banden niet meer, lees geen onderstuur. Op de snelweg niet meer zoekerig (ongeveer 150), moet nog wel ff een ietsje speling uit het stuurhuis draaien. Lastig want je kunt 2 kanten op, effect is het zelfde, maar daardoor krijg je dus extra slijtage op het worm&tand.. oh well.. Feit blijft dat er 6 spoorststang-/stuurstangkogels zitten in het geheel, tegenover 2 op een 2 serie tandheugel...
Behalve minder "zwabberen" reageert ie ook veel minder op spoorvorming bij rijstrookwisselen..... Rest van de "rommel" zit in de ophanging...
leuk om te lezen dat je aanpassingen succesvol zijn, ik blijf het appart vinden dat je met hier en daar een paar mm verschil in afstelling zo'n groot verschil in stuurgedag kan realiseren. Daar verbaas ik me iedere keer weer over.
Over die stuurkogels: praat me er niet van, BMW 02tjes (4x), een e21 BMW 318, 1x Alfa Spider, 1x BMW e3 2800 en 1x BMW e9 3.0CS, allemaal vergelijkbare stuurinrichtingen....bij allemaal heb ik er APK ellende mee gehad...