9 July 2010, 20:41
De "Autostyle" Led's bevielen me niet echt, gisteren bij Leds-buy langs geweest om ens even wat uit te proberen. Die leveren ander (wel duurder) materiaal maar de kwaliteit is er dan ook wel naar... Aanvankelijk wilde ik een compleet lichtraster achter de lampglazen maken, maar das een heidens karwei en uiteindelijk ben je duurder uit. Bovendien leveren de led's in totaal nog niet zoveel lumen als de "lampjes" die ik nu meegenomen heb. Deze geven een veel beter en voller beeld op dan de vorige, het zijn net gloeilampen maar dan feller en intenser omdat ze al op kleur zijn..
zien r ongeveer zo uit...
Ik had op de oude auto achterlampen met 4 lampjes, deze heeft er 3, dus een gecombineerde achterlamp/remlamp. Ben dus even aan het zagen gegaan zodat ik nu 4 lampen heb mÃt de originele combifitting achterlamp/remlicht.. Je kunt ook de aangepaste lamphuisbevestiging zien, de oude heeft stiften, de nieuwe 2 steviger bruggen..
oude versie..
...ten overvloede de fitting er uit gehaald, wilde eerst iets anders doen, ok, rondom losgedremeld (volgend jr staat losdremelen in de DvD..)...
...ff passen voor de maat en aftekenen voor lampje en isolator van de aansluiting..
...en de andere ook..
...nee niet weer hè.. ???
...duss..
..gaatje(s) voor de bevestiging..
...pop...
..afvullen...
..zit nu wel een extra "doorlus" voor de 2e achterlamp onderaan.., morgenochtend er weer inschroeven want het is welletjes met die hitte, nu nog 35 hier...
zien r ongeveer zo uit...
Ik had op de oude auto achterlampen met 4 lampjes, deze heeft er 3, dus een gecombineerde achterlamp/remlamp. Ben dus even aan het zagen gegaan zodat ik nu 4 lampen heb mÃt de originele combifitting achterlamp/remlicht.. Je kunt ook de aangepaste lamphuisbevestiging zien, de oude heeft stiften, de nieuwe 2 steviger bruggen..
oude versie..
...ten overvloede de fitting er uit gehaald, wilde eerst iets anders doen, ok, rondom losgedremeld (volgend jr staat losdremelen in de DvD..)...
...ff passen voor de maat en aftekenen voor lampje en isolator van de aansluiting..
...en de andere ook..
...nee niet weer hè.. ???
...duss..
..gaatje(s) voor de bevestiging..
...pop...
..afvullen...
..zit nu wel een extra "doorlus" voor de 2e achterlamp onderaan.., morgenochtend er weer inschroeven want het is welletjes met die hitte, nu nog 35 hier...