8 July 2010, 23:41
dat versterken door r een "box" van te maken kom je op TB ook tegen, heb ik ook al aan gedacht.. zo blijf je brainstormen, beetje zonde van de PU bussen die ik besteld heb als je er dan weer 200 serie spul onder hangt.
Dat 164 verhaal is natuurlijk wel zo, maar de hele 100 serie, als je die op de handrem zet kun je ze nog behoorlijk op en neer duwen, en das puur omdat die hefboomwerking er niet is...
Ben benieuwd naar een 200 as, geen idee wat de kosten van een sper project zullen zijn, of dat je zo'n nieuwe sper (ander topic) ook in een 140 as kunt bouwen..? Dan lijkt het me de moeite om de beugels á la 200 as te lassen en de reactiestangen afstelbaar te maken en/of verlengen..
Dat 164 verhaal is natuurlijk wel zo, maar de hele 100 serie, als je die op de handrem zet kun je ze nog behoorlijk op en neer duwen, en das puur omdat die hefboomwerking er niet is...
Ben benieuwd naar een 200 as, geen idee wat de kosten van een sper project zullen zijn, of dat je zo'n nieuwe sper (ander topic) ook in een 140 as kunt bouwen..? Dan lijkt het me de moeite om de beugels á la 200 as te lassen en de reactiestangen afstelbaar te maken en/of verlengen..