8 June 2010, 00:01
het duurt idd lang voordat je doorhebt dat die actuator zo waardeloos is dat ie bij de minste of geringste druk al open gaat staan en daarmee verlies je behoorlijk veel druk. Het lijk precies alsof de turbo gewoon tegenvalt.
Ik vond het vooral indrukwekkend hoe snel ie al opspoelt ivt tot de T3/T25 met de juiste actuator, leuk dat je precies hetzelfde had ;D
Ik heb nog een nokkenas die ik moet monteren, dan hebben we redelijk dezelfde setup, behalve dat jij met el.injectie (en meer benzine denk ik) werkt.
Remmen voorzijde zijn met deze pk's inderdaad niet overbemeten, maar de mijne doen het toch heel aardig: alles nw origineel met gevlochten stalen remslangen en gegroefde ATE schijven. Er stond ergens een goedkope upgrade te koop met RX7 klauwen. Geen idee of dat wat is.
Ik vond het vooral indrukwekkend hoe snel ie al opspoelt ivt tot de T3/T25 met de juiste actuator, leuk dat je precies hetzelfde had ;D
Ik heb nog een nokkenas die ik moet monteren, dan hebben we redelijk dezelfde setup, behalve dat jij met el.injectie (en meer benzine denk ik) werkt.
Remmen voorzijde zijn met deze pk's inderdaad niet overbemeten, maar de mijne doen het toch heel aardig: alles nw origineel met gevlochten stalen remslangen en gegroefde ATE schijven. Er stond ergens een goedkope upgrade te koop met RX7 klauwen. Geen idee of dat wat is.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...

