2 June 2010, 00:39
Persoonlijk heb ik nog geen enkele standaard volvo meegemaakt die op droog niet onderstuurd, zoals Dop al zegt dat is puur vanuit veiligheids oogpunt. Met meer negatief camber kun je meer grip maken voor en dus minder onderstuur, te veel veroorzaakt juist onderstuur.
Op nat daarintegen zijn alle rwd's wel oversturend te krijgen.
Edit: De rest van't tekstje
Op nat daarintegen zijn alle rwd's wel oversturend te krijgen.
Edit: De rest van't tekstje

1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412