17 May 2010, 16:19
Heb de 245 nu 2 weken en ga er altijd mee naar mijn werk.
1x met pech langs de weg gestaan. ANWB heeft even moeten zoeken...
Het was een draadje wat was afgebroken :
(Had wel met LPG te maken)
Nu weer met pech, wat dichter bij huis gelukkig!
Vandaag eigenlijk het zelfde als de vorige x.
Bij het inhalen merkte ik al dat hij inhield. Daarna bij gas geven ook, gaat pruttelen en valt stil. Gisteren heeft hij het nog prima gedaan!!?
60 km woon-werk verkeer. snelweg km's.
Helaas kan ik hem niet overzetten op benzine omdat deze het ook niet (goed) doet.
ANWB constateerde toen al dat er weinig benzine uit het slangetje kwam.
Start prima op benzine maar na 500 mtr valt hij uit. De motor schud dan enorm(op 3 cilinders?)
Hij wil wel starten maar kan niet aanslaan...?
Lijkt alsof het gas op is. Dit ga ik straks natuurlijk ook controleren. Maar heb al met minder lampjes(indicator) gereden.
Ik ben een leek op het gebied van motoren, dus heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn??
Ik hoop hem vanavond te kunnen slepen. Gaat lastig worden zonder sleepoog denk. Miss 1x voorschade gehad?
Zweedse auto's zijn goed maar om ze nu zonder sleepoog te maken kan ik me ook niet voorstellen :
Wie kan mij helpen??
Groetjes Ted
Ps. Haynesboek is besteld ;D
1x met pech langs de weg gestaan. ANWB heeft even moeten zoeken...
Het was een draadje wat was afgebroken :

Nu weer met pech, wat dichter bij huis gelukkig!
Vandaag eigenlijk het zelfde als de vorige x.
Bij het inhalen merkte ik al dat hij inhield. Daarna bij gas geven ook, gaat pruttelen en valt stil. Gisteren heeft hij het nog prima gedaan!!?
60 km woon-werk verkeer. snelweg km's.
Helaas kan ik hem niet overzetten op benzine omdat deze het ook niet (goed) doet.
ANWB constateerde toen al dat er weinig benzine uit het slangetje kwam.
Start prima op benzine maar na 500 mtr valt hij uit. De motor schud dan enorm(op 3 cilinders?)
Hij wil wel starten maar kan niet aanslaan...?
Lijkt alsof het gas op is. Dit ga ik straks natuurlijk ook controleren. Maar heb al met minder lampjes(indicator) gereden.
Ik ben een leek op het gebied van motoren, dus heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn??
Ik hoop hem vanavond te kunnen slepen. Gaat lastig worden zonder sleepoog denk. Miss 1x voorschade gehad?
Zweedse auto's zijn goed maar om ze nu zonder sleepoog te maken kan ik me ook niet voorstellen :

Wie kan mij helpen??
Groetjes Ted
Ps. Haynesboek is besteld ;D
245 B21 1975<br />Renault 4 GTL 1986 lopend project<br />V70 XC; 2.5 turbo 1998