15 May 2010, 00:17
Niet om iets goed te praten maar: Neem van mij aan dat als dit onder de auto staat, ik van z'n lang zal ze leven nooit welk lichaamsdeel dan ook onder de auto houd...... Ik gebruikte hem alleen maar om de 2e bok onder de auto te zetten. Probleem was ook niet de krik maar de bok aan de andere kant waarover de auto is gaan glijden. Dit ondanks de rubber onderlegschijfjes die ik er tussen leg (juist om dit te voorkomen)
Ik gok dat de natte onderkant en mijn drang om het af te krijgen (lees: niet voldoende aandacht) uiteindelijk de cirkel rond kregen.
Overigens: De garagekrik staat al een tijdje op het verlanglijstje maar de enige plek waar ik het ding kan stallen is mijn kelder. Daar wordt'ie niet beter van. Eerst huis verbouwen, (incl. nieuwe schuur) en dan investeren we weer verder
Ik gok dat de natte onderkant en mijn drang om het af te krijgen (lees: niet voldoende aandacht) uiteindelijk de cirkel rond kregen.
Overigens: De garagekrik staat al een tijdje op het verlanglijstje maar de enige plek waar ik het ding kan stallen is mijn kelder. Daar wordt'ie niet beter van. Eerst huis verbouwen, (incl. nieuwe schuur) en dan investeren we weer verder

`88 245, B230K, M47