18 April 2010, 09:18
Andersom dan. Je motor heeft ws. een voorschakelweerstand en een 9V bobine, als de motor loopt krijgt de bobine 9V, maar tijdens het starten 12V. Als de bobine te lang op 12V draait wordt-ie te heet en gaat-ie kapot.
En een warmestartklep, die hangt op het schutbord (plaat tussen motorruimte en je voeten). Daar moet de blauwe draad vanaf de carb naar toe.
De - bobine (staat een 1 bij) gaat naar de verdeler (staat ook een 1 bij).
Er loopt een bruine draad van pin 16 op de startmotor naar pin 15 (+) op de bobine, via de voorschakelweerstand, hoe precies is erg slecht te zien op het bedradingsschema. Gewoon een paar dingen proberen.
En een warmestartklep, die hangt op het schutbord (plaat tussen motorruimte en je voeten). Daar moet de blauwe draad vanaf de carb naar toe.
De - bobine (staat een 1 bij) gaat naar de verdeler (staat ook een 1 bij).
Er loopt een bruine draad van pin 16 op de startmotor naar pin 15 (+) op de bobine, via de voorschakelweerstand, hoe precies is erg slecht te zien op het bedradingsschema. Gewoon een paar dingen proberen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

