10 April 2016, 18:00
Laatst toen ik in het donker reed kreeg ik af en toe lichtsignalen van auto's die mij inhaalden. Bleek dat de achteruitrijlichten continu aan waren, zodat ik als een halve spookrijder op de snelweg reed. Gauw de lampjes er uit gedraaid ;-)
Nadere inspectie leerde dat de bedrading vanaf de sensor bovenop de bak helemaal gaar was en al eerder provisorisch geisoleerd en nu kortsluiting maakte (?). Ik heb iets te enthousiast aan de 2 kabeltjes getrokken waardoor de boel afbrak, zie foto. Binnenkort maar eens nieuwe bedrading aanleggen.
Weet iemand waar ze de auto in gaan? Bij de middenconsole kon ik niks zien. Komen ze bij de versnellingspook soms boven?
Ik heb een SuperPolar uit 92.
Nadere inspectie leerde dat de bedrading vanaf de sensor bovenop de bak helemaal gaar was en al eerder provisorisch geisoleerd en nu kortsluiting maakte (?). Ik heb iets te enthousiast aan de 2 kabeltjes getrokken waardoor de boel afbrak, zie foto. Binnenkort maar eens nieuwe bedrading aanleggen.
Weet iemand waar ze de auto in gaan? Bij de middenconsole kon ik niks zien. Komen ze bij de versnellingspook soms boven?
Ik heb een SuperPolar uit 92.
![[Afbeelding: ae7746656c84e48a1f002c0d13a8f47a.jpg]](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160410/ae7746656c84e48a1f002c0d13a8f47a.jpg)
Volvo 240 superpolar 1992