15 April 2010, 22:04
Het gaat niet lukken met gewoon demi.water. Er wordt een zuur aan toegevoegd om de electrolyse sneller te laten verlopen. Het geheel schijnt prima te werken bij ong. 20 amp. opgewekt door de dynamo. De waterstof loopt direkt door een plastic slang naar de luchtinlaat Er is dus geen sprake van opslag of druk..Je hebt ook nog ÃÃn of twee "bubbelaars"nodig voor de overloop van het warme water/zuur
het is bijmenging. Doordat waterstof veel sneller verbrand krijg je uiteindelijk betere verbranding , dus hoger rendement en een rustiger loop van de motor ,zowel benz. als (oude ) diesel motoren en (zeggen ze) schoner. Er is geen enkel bezwaar bij de APK. omdat de auto uiteindelijk loopt op de brandstof aangegeven op kenteken zo zei mijn keurmeester
Het geheel werkt vooral goed bij langere afstanden, ongeveer 10% zuiniger,en wat meer souplesse
het is bijmenging. Doordat waterstof veel sneller verbrand krijg je uiteindelijk betere verbranding , dus hoger rendement en een rustiger loop van de motor ,zowel benz. als (oude ) diesel motoren en (zeggen ze) schoner. Er is geen enkel bezwaar bij de APK. omdat de auto uiteindelijk loopt op de brandstof aangegeven op kenteken zo zei mijn keurmeester
Het geheel werkt vooral goed bij langere afstanden, ongeveer 10% zuiniger,en wat meer souplesse