23 March 2010, 20:50
markfranken schreef:Klinkt allemaal goed. Kan je ene foto maken als de panhardstang is ingekort? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
tekeningetje voor de smid...
verwacht geen wonderen, als later ook de LPG tank er in ligt gaat het er om dat ie standaard in het midden staat. Naar mate de auto zakt neemt de zijdelingse beweging af, de stang komt immers vlakker te liggen. Vanmiddag gemeten, verschil is nu 5mm L/R, allemaal niet zo dramatisch. (ook wel geinig om te doen/hebben) Voor een 2 serie zijn ze te koop voor een paar honderd dollar, maar die hebben dan wel stalen lagers ipv ruber of PU bussen. Wellicht daar PU busjes in, dat trekt bruin (of kleur naar keuze..) nog wel..
hier, en dan naar beneden scrollen, staan wat achteras modificaties bij en 240, maar wat is het verschil met een 240 uiteindelijk..
http://people.physics.anu.edu.au/~amh110...ing_V2.htm