13 March 2010, 15:01
Helaas de suggesties tot dusverre hebben heb probleem niet verholpen.
In zekeringkast zit de zekering voor de brandstofpomp, die is goed.
Geen zekering te vinden onder de motorkap.
Rotor draait vrolijk rondjes, dus ook niets mis mee.
Centrale stift is niet afgebroken.
Het zit hem niet in de verdeler, ook direct met de kabel die vanaf bobine komt geen vonk.
Vreemd is wel dat ik de zelfdiagnose niet kan uitvoeren, het rode lampje knippert niet.
Daarbij ruik ik ook geen gas na enig doorstarten in de uitlaat.....hmmmm.
Is er iets van een stuurstroom die zowel de bobine spanning moet geven en tevens de gasafsluiter van stroom voorziet??
Bobine heeft 12 volt als hij op contact staat, bij het starten zakt dit naar 9 volt.
Is dat wegvallen van de spanning normaal (naar 9V)?
In zekeringkast zit de zekering voor de brandstofpomp, die is goed.
Geen zekering te vinden onder de motorkap.
Rotor draait vrolijk rondjes, dus ook niets mis mee.
Centrale stift is niet afgebroken.
Het zit hem niet in de verdeler, ook direct met de kabel die vanaf bobine komt geen vonk.
Vreemd is wel dat ik de zelfdiagnose niet kan uitvoeren, het rode lampje knippert niet.
Daarbij ruik ik ook geen gas na enig doorstarten in de uitlaat.....hmmmm.
Is er iets van een stuurstroom die zowel de bobine spanning moet geven en tevens de gasafsluiter van stroom voorziet??
Bobine heeft 12 volt als hij op contact staat, bij het starten zakt dit naar 9 volt.
Is dat wegvallen van de spanning normaal (naar 9V)?