12 March 2010, 00:37
tis nou net het plaatwerk waar ik voorlopig weinig tot niets aan hoef te doen... Nu heb ik enkele mndn trug het blok en bak gewisseld, ik merk wel, wat ik "vroeger" noodgedwongen moest doen , nu behoorlijk meer tijd kost. Geen ide waar de weerstand vandaan komt maar om 1 of andere reden...
Feitelijk, en das ook uit ervaring, als je met 2 personen bent die er allebij enig sjoege van hebben gaat het veel sneller en "makkelijker". J jaagt mekaar feitelijk op. En bij mij is het ook nog eens zo, hoe meer je van deze rommel af weet, des te meer maak je je zorgen. Dan rammelt dit weer, dan hoor je daar weer iets, etc. Toen ik in "85 m;'n 1e 142 had reed ik er mee, en als er iets stuk ging, nou ja, halen op de sloop, er op schroeven en rijden weer. Koppakking eruit? De "koffiemelk" aftappen, nw koppakking, kop er op, oude bouten er in, olie der op, rijden weer... no sweat..( geen zweet ) (wel zweed)
Feitelijk, en das ook uit ervaring, als je met 2 personen bent die er allebij enig sjoege van hebben gaat het veel sneller en "makkelijker". J jaagt mekaar feitelijk op. En bij mij is het ook nog eens zo, hoe meer je van deze rommel af weet, des te meer maak je je zorgen. Dan rammelt dit weer, dan hoor je daar weer iets, etc. Toen ik in "85 m;'n 1e 142 had reed ik er mee, en als er iets stuk ging, nou ja, halen op de sloop, er op schroeven en rijden weer. Koppakking eruit? De "koffiemelk" aftappen, nw koppakking, kop er op, oude bouten er in, olie der op, rijden weer... no sweat..( geen zweet ) (wel zweed)