11 March 2010, 19:59
skidje schreef:Zag die link van Marktplaats (die niet werkt) ??? over de stuurbekrachtiging.
Ik heb ook al een keer naar het verhaal van de corsa c gekeken. Maar helaas heb ik nog niemand gesproken over echte ervaringen.
Was het die man uit Veghel die bij je langs is gegaan?
Overigens is een 164 set heel goed te doen in een 144. Qua verlies van motorvermogen durf ik wel mijn twijfels te zetten. Als ik kijk hoe slap mijn snaar stond in de gele 144 met die set dan zal dat allemaal wel meevallen.
Voor mijn amazon project lijkt de corsa set een oplossing maar graag kom ik iets beter beslagen ten ijs. Hoewel iemand de eerste moet zijn natuurlijk!!!!
Ik zou um even bellen (06-10787590), hij was hier met een erg mooie babyblauwe Amazon, en daar zit zijn spul in. Op het V44 forum kun je ook een aantal mensen vinden die eea op basis van een op Ebay gekochte set hebben uitgevoerd, is feitelijk hetzelfde want men "kijkt het van elkaar af" .
Ik wil juist een stuurbekrachtiging die niet toerental afhankelijk is, bovendien lekt dat spul wel eens en ik heb geen zin in al die extra "zooi" aan de motor. Als r iets op komt is het een compressor... (oh, daar gaat de verrassing... http://www.vclassics.com/hiperf3.htm ) Juist op de snelweg heb je er weinig aan en dan staat de boel juist volop te pompen, en das energie voor niets, en slijtage voor niets...