10 March 2010, 19:30
Om (hopelijk) van het gebonk bij het optrekken af te zijn vandaag de reactiearmen gewisseld met die van de "spares car", ik vond hamerslag toen wel geinig, overigens is dit laklaagje 25 jr oud...
...de ondrste armen nog maar even niet, geen zin in. Wat een weelde, (nou ja) alles zit los aan dit voertuig dus zonder inspanning komen de bijna nieuwe bouten r uit... (heb wel de andere gebruikt want die zitten nog lekker in het kopervet..)
...en weer op de plek... meteen de kwast met pudding gebruikt, waar coating daar geen roest..
...omdat de eerste sapperdespatflappen (?) me toch iets te slap zijn gebleken (hà sneeuw...)
...maar meteen wat anders gemaakt. De originele exemplaren vond ik toch altijd ad kleine kant, bovendien vangt de onderkant van het spatbord toch lekker steenslag, om niet te spreken over de spatlaphouder die er uiteindelijk ook af rot. Tis een experimentje want geen idee of ik uiteindelijk ruzie met de band krijg.
Men neme een...
...nog een beetje stevigheid door eea in de zetbank een V-tje mee te geven...
...en dan hierin...
...en hierin wat boren... (oh jee, gaten boren in de felsrand, binnen een jaar liggen de randen r uit...)
...eerst ff wat pudding r tussen...
...en schroeven maar....
...ik had toch nog ergens een stukje rubbert...
..en om te voorkomen dat ie terugslaat, maken we er maar een Ralley uitvoering van, is het oude steuntje toch nog ergens goed voor.. (hà een doppie..)
...fijn wel, 1 dag 1cm sneeuw en ineens weten ze niet hoe snel r gestrooid moet worden, hij was schoon. Is het nadeel van een oude auto, als ie vies is ziet ie er meteen niet meer uit...
...de ondrste armen nog maar even niet, geen zin in. Wat een weelde, (nou ja) alles zit los aan dit voertuig dus zonder inspanning komen de bijna nieuwe bouten r uit... (heb wel de andere gebruikt want die zitten nog lekker in het kopervet..)
...en weer op de plek... meteen de kwast met pudding gebruikt, waar coating daar geen roest..
...omdat de eerste sapperdespatflappen (?) me toch iets te slap zijn gebleken (hà sneeuw...)
...maar meteen wat anders gemaakt. De originele exemplaren vond ik toch altijd ad kleine kant, bovendien vangt de onderkant van het spatbord toch lekker steenslag, om niet te spreken over de spatlaphouder die er uiteindelijk ook af rot. Tis een experimentje want geen idee of ik uiteindelijk ruzie met de band krijg.
Men neme een...
...nog een beetje stevigheid door eea in de zetbank een V-tje mee te geven...
...en dan hierin...
...en hierin wat boren... (oh jee, gaten boren in de felsrand, binnen een jaar liggen de randen r uit...)
...eerst ff wat pudding r tussen...
...en schroeven maar....
...ik had toch nog ergens een stukje rubbert...
..en om te voorkomen dat ie terugslaat, maken we er maar een Ralley uitvoering van, is het oude steuntje toch nog ergens goed voor.. (hà een doppie..)
...fijn wel, 1 dag 1cm sneeuw en ineens weten ze niet hoe snel r gestrooid moet worden, hij was schoon. Is het nadeel van een oude auto, als ie vies is ziet ie er meteen niet meer uit...